سوپر جام ایران: استقلال خوزستان به دنبال هت تریک

سوپر جام ایران: استقلال خوزستان به دنبال هت تریک

وبسایت رسمی برنامه نود - 

سه‌شنبه 29تیر 95

ذوب آهن اصفهان- استقلال خوزستان

ساعت ساعت 20:45 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان

به گزارش وب سایت برنامه نود، فوتبال ایران فرداشب پس از سالها دوباره شاهد برگزاری سوپرجام خواهد بود. در سالهای اخیر تنها یک بار سوپرجام بین قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار شده است که در سال 84 در همان بازی معروف درگیری ایمان مبعلی با علی دایی، صباباتری، فولاد را در هم کوبید.

فرداشب در شرایطی قهرمان لیگ ایران (استقلال خوزستان) به مصاف قهرمان جام حذفی( ذوب آهن) می رود که این بازی یادآور بازی هفته آخر لیگ است. در آن دیدار استقلال خوزستان با دو گل ذوب آهن را شکست داد و خودش به جای پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد.

حالا دو تیم فصل جدید فوتبال ایران را هم با ملاقات باهم شروع می کنند. استقلال خوزستان خاطره ای بسیار خوبی از بازی با ذوب دارد. این تیم در فصل قبل رفت و برگشت ذوب آهن را برد و در واقع ذوب آهن از عوامل قهرمانی استقلال خوزستان محسوب می شود. با توجه به اینکه این بازی در فولادشهر زمین اختصاصی ذوب آهن برگزار می شود یحیی گل محمدی بدش نمی اید از استقلال خوزستان انتقام بگیرد. آبی های اهوازی هم در تلاش برای کسب سومین برد متوالی مقابل ذوب آهن هستند.

دو تیم سعی کردند نسبت به فصل قبل تغییرات کمی داشته باشند. با این حال تغییر بزرگ استقلال خوزستان نسبت به فصل قبل رفتن عبداله ویسی و سرمربی گری سیروس پورموسوی است. قهرمان ایران، دروازه بان و مدافعش، فرناندو ده خسوس و کولیبالی را از هم از دست داد و یک دروازه بان برزیلی و عزت پوقاز جای این دو بازیکن را گرفتند.

ذوب آهن هم بدون تغییر نبوده و بازیکنانی مثل هادی محمدی، کاوه رضایی، مسعود حسن زاده و هاشم بیگ زاده از این تیم جدا شدند.

این بازی می تواند محک بسیار خوبی برای هر دو تیم و آزمایش بازیکنان جدید دو تیم باشد. یک برد باعث خواهد شد تیم برنده با روحیه ای مضاعف پای به دیدارهای لیگ برتر بگذارد. از طرفی این بازی اولین سرمربی گری سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان خواهد بود.

در هفته اول لیگ برتر استقلال خوزستان میهمان تراکتورسازی است و ذوب آهن میهمان سیاه جامگان در مشهد خواهد بود.

 

آخرین رویارویی: استقلال خوزستان2- ذوب آهن صفر

سابقه تقابل دو تیم:

تعداد بازی

برد استقلال خوزستان

مساوی

برد ذوب آهن

8

5

1

2

57189