ژنرال هلندی درگذشت؛ ادای احترام ستاره های هلند به وفادار ترین لاله نارنجی

ژنرال هلندی درگذشت؛ ادای احترام ستاره های هلند به وفادار ترین لاله نارنجی

وبسایت رسمی برنامه نود - وینفرد ویتیس، ملقب به «ژنرال هلندی» معروف ترین هوادار تیم ملی هلند و از جمله سوژه های جام جهانی 2014 درگذشت.

به گزارش وبسایت نود، هوادار تیم ملی هلند که همواره در بازی های ملی و به خصوص در جام جهانی 2014 برزیل با کت و شلوار نظامی و نارنجی رنگ خود در استادیوم ها حاضر می شد در حالی که آماده رفتن به فرودگاه برای همراهی کاروان تیم هلند به ریو می شد چشم از جهان فرو بست. او که در هنگام مرگ 52 ساله بود به دلیل پوشش خاص خود به ژنرال هلندی شهرت یافت و به گزارش رسانه های هلندی بیش از 25 سال با همین شکل و شمایل به حمایت از آژاکس و تیم ملی هلند پرداخت. در جام جهانی 2014 و پس از بازی رده بندی برابر برزیل میزبان، رابین فن پرسی بازوبند و احتمالا مدال خود را به او تقدیم کرد.

رابین فن پرسی در اینستاگرام خود نوشت:« ممنون ژنرال نارنجی به خاطر تمام حمایت های تو در تمام این سال ها، تو واقعا حمایت از تیم ملی را ارتقا بخشیدی، آسوده بخوابی وینفرد ویتس.»

همچنین کلاس یان هونتلار، مهاجم هلندی شالکه هم نوشت:« ژنرال نارنجی ما، وینفرد میتس دیگر در بین ما نیست، برای خانواده اش آرزوی صبر داریم.»

1721