ژیرو: تلاش کردم سیسوکو را به آرسنال بیاورم

ژیرو: تلاش کردم سیسوکو را به آرسنال بیاورم

وبسایت رسمی برنامه نود - موسی سیسوکوی 27 ساله در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات از نیوکاسل راهی تاتنهام شد. حالا اولیویه ژیرو، هم تیمی وی در تیم ملی فرانسه از تلاشش برای حضور این بازیکن در آرسنال صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود و به نقل از فورفورتو، ژیرو فاش کرده که درتلاش برای حضور موسی سیوسوکو در آرسنال بوده است. ژیرو در این زمینه گفت:

به او گفتم که آرسنال را در اولویتش قرار دهد. تا لحظه آخر نمی‌دانست چه اتفاقی رخ خواهد داد و به کدام تیم خواهد رفت. برایش خو شد. فکر می‌کنم یک ماه طولانی را پشت سر گذاشت. خیلی خوب است که اتفاقی رخ داد حتی در لحظات پایانی. اما در نهایت برایش خوب شد، چرا که زمان‌های سختی را می‌گذراند و در لحظات آخر توانست به تاتنهام برود. تاتنهام تیم بزرگی در لیگ ماست. البته پس از عملکرد خوبش در یورو، می‌خواستیم در یک تیم لیگ برتری حاضر باشد. تاتنهام حریف ما برای کسب جام است، پس امیدوارم مقابل ما شرایط خوبی نداشته باشد.

مهاجم باشگاه آرسنال، همچنین از رویارویی با پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان هیجان زده شده است و امیدوار است بتواند به ترکیب اصلی آرسنال بازگردد. این بازیکن تا به اینجا تنها 12 دقیقه در تساوی بدون گل تیمش برابر لسترسیتی به میدان رفته است. وی در این زمینه گفت:

من فصل را روی نیمکت آغاز کردم چرا که به خاطر بازیهای یورو تعطیلات طولانی مدتی داشتم و دیر به تمرینات اضافه شدم. به نظرم این تصمیم درستی بوده است. در بازی آخر هم باید به زمین می‌آمدم اما به خاطر مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان این موضوع رخ نداد. امیدوارم کم کم بیشتر بازی کنم و آمادگی‌ام را بازیابی کنم. من در این زمینه نگران نیستم.

گفتنی است این بازیکن در حال حاضر به همراه فرانسه در اردوی تیم ملی برای بازیهای مقدماتی جام جهانی حاضر است.

1405