پیش بازی لیورپول-لستر سیتی؛ مانعی به بزرگای یک قهرمان برای آغاز رؤیای قرمز در آنفیلد

پیش بازی لیورپول-لستر سیتی؛ مانعی به بزرگای یک قهرمان برای آغاز رؤیای قرمز در آنفیلد

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار حساس پیگیری خواهد شد. لستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی به آنفیلد سفر می کند تا اولین بازی خانگی لیورپول در این فصل، پس از بازسازی و توسعه این ورزشگاه قدیمی برگزار شود.

به گزارش وبسایت نود، تا پایان هفته سوم رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس، وضعیت دو تیم لیورپول و لستر سیتی در جدول رده بندی بسیار نزدیک است. هر دو تیم 4 امتیازی هستند ولی لیورپول با تفاضل گل منفی یک، در جدول رده بندی دو رده پایین تر از روباه ها یعنی در رده یازدهم قرار دارند که بدون شک برای هیچ یک از هوادارهای این دو تیم، نتیجه مقبولی نیست.

مسابقه تیم های لیورپول و لستر سیتی ساعت 21 روز شنبه 20 شهریور به قضاوت کریگ پاوسون در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. لستر سیتی که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر به عنوان قهرمانی رسیده بود، فقط به دو تیم باخت که یکی از آن باخت ها در ورزشگاه آنفیلد مقابل قرمزها بود. حال باید دید که آیا در روزی که هوادارهای کم نظیر لیورپول برای تماشای بازی تیم محبوبشان مشتاقانه به سوی آنفیلد سرازیر می شوند، شکست تیم قهرمان لیگ برتر تکرار خواهد شد یا خیر؟

نکات آماری بازی:

لستر سیتی طی 5 بازی اخیر در ورزشگاه آنفیلد پیروز نشده است. آخرین باری که تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در ورزشگاه آنفیلد پیروز شده، به سال 2007 باز می گردد که با برتری 1-0 شاگردهای سر الکس فرگوسن به پایان رسید. لستر طی 15 بازی اخیر لیگ برتر، 14 بازی را بدون شکست به پایان برده و لیورپول نیز طی 8 بازی خانگی اخیر لیگ برتر، شکست نخورده است.

اوضاع خط دفاعی لیورپول تا پایان هفته سوم اسفبار بوده و آنها به همراه دو تیم دیگر، بیشترین تعداد گل دریافتی در فصل جدید را در کارنامه خویش ثبت کرده اند. تعطیلات بازی های ملی اگر برای هیچ تیمی فایده نداشته باشد، برای ترمیم خط دفاعی قرمزها فرصتی بسیار خوب بود. بهترین خبر برای «آقای معمولی»، بازگشت لوریس کاریوس دروازه بان جدید آلمانی لیورپول از دوران مصدومیت است. با توجه به پایان دوره مصدومیت این دروازه بان مطمئن، هوادارهای لیورپول از شر سیمون مینیوله راحت خواهند شد. با اینکه یاران کلوپ یک خط دفاعی ناامید کننده داشته اند اما بیشترین میزان دوندگی فصل جدید لیگ برتر به این تیم اختصاص دارد.

گل زیبای جیمی واردی مقابل لیورپول طی آخرین رویارویی این دو تیم در لیگ برتر تا پیش از این بازی، یکی از زیباترین گل های فصل گذشته و حتی به روایتی در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت. کلودیو رانیری از آگوست 2003 تاکنون در ورزشگاه آنفیلد به عنوان مربی، هرگز طعم پیروزی را نچشیده است.

به نظر می رسد که جیمی واردی شرایط لازم برای حضور در ترکیب اصلی قرمزها پس از سفر طولانی به آمریکای لاتین برای همراهی تیم ملی برزیل را نخواهد داشت.

یکی از شگفتانه های بزرگ این بازی، اولین حضور اسلام سلیمانی با پیراهن لستر سیتی در لیگ برتر است. مهاجم الجزایری سابق اسپورتینگ لیسبون پس از شکستن رکورد نقل و انتقالات روباه ها برای سومین بار در تابستان جاری و در آخرین روز پنجره تابستانی، از ژوزه آلوالاده لیسبون جدا شده و به جمع یاران رانیری پیوست.

کاسپر اشمایکل نیز پس از عمل جراحی، شرایط لازم برای حضور در ترکیب اصلی لستر سیتی را ندارد و احتمالاً ران رابرت تسیلر دروازه بان آلمانی سابق هانوفر درون دروازه قرار خواهد گرفت. تقابل دو دروازه بان آلمانی در این بازی بسیار جالب توجه است.

پیش بینی سایت هو اسکورد از نتیجه بازی:

4464