خواندنی های آماری هال سیتی- آرسنال؛ شکار ببرها با الکس و الکسیس

خواندنی های آماری هال سیتی- آرسنال؛ شکار ببرها با الکس و الکسیس

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به میهمانی تیم تازه وارد هال سیتی رفت و ضمن ارائه یک بازی بسیار با طراوت، برد پُر گل 4-1 را به ببرها تحمیل کرد. نگاهی متفاوت به بازی هال سیتی- آرسنال از دریچه آمار و ارقام خواندنی

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در روز درخشش الکس آیوبی و الکسیس سانچز توانست 3 امتیاز روحیه آور را از KCOM به لندن سوغات ببرد. الکسیس سانچز 2 گل زد و یک پنالتی را از دست داد، الکس آیوبی دو پاس گل داد و گرانیت ژاکا یکی از زیباترین گل های عمر ورزشی اش را به تور دروازه الدین یاکوپوویچ چسبانید. اخراج جیک لیورمو بازیکن پر حاشیه هال سیتی در نیمه اول، کمر این تیم را شکست.

8 سال از آخرین پیروزی هال مقابل توپچی ها می گذرد. هفتمین برد آرسنال طی 8 تقابل اخیر با هال سیتی رقم خورد. آرسنال بیش از هر تیم دیگری در استادیوم اختصاصی هال سیتی پیروز شده است. در این بازی، توپچی ها به ششمین برد خود در این ورزشگاه دست یافتند.

الکسیس سانچز طی 5 رویارویی با هال سیتی، 6 گل زده و 2 پاس گل داده است. او یک ضربه پنالتی را هم در این مسابقه از دست داد تا تبدیل به تنها بازیکن آرسنال شود که بیش از یک ضربه پنالتی را در لیگ برتر خراب کرده است. الکسیس در دسامبر 2014 و طی بازی مقابل QPR نیز یک ضربه پنالتی را از دست داده بود.

یاران آرسن ونگر طی 26 تقابل اخیر با تیم های تازه وارد به لیگ برتر هرگز شکست نخورده اند.

آخرین حضور آرسنال در زمین هال سیتی به مسابقه جام حذفی در ماه مارس 2016 مربوط می شود که باز هم توپچی ها موفق به زدن 4 گل در استادیوم KCOM شدند.

61 درصد مالکیت توپ برای آرسنال، 24 شوت به سوی دروازه برای آرسنال در مقابل فقط 6 شوت هال!

738 پاس سالم از مجموع 799 پاسی که توسط بازیکن های آرسنال رد و بدل شد. رقمی بسیار قابل توجه که جالب تر می شود هنگامی که بدانیم 92 درصد پاس های توپچی ها صحیح بود. مسوت اوزیل به تنهایی 104 پاس فرستاد که 95 درصد آن پاس ها، سالم بود.

شکودران مصطفی و ناچو مونرئال در مجموع، 6 دفع توپ داشتند.

روبرت اسنودگراس زننده تک گل هال سیتی بود. او طی 7 بازی اخیر ملی و باشگاهی، 7 گل زده است.

4464