رانیری: از هواداران انرژی گرفتیم

رانیری: از هواداران انرژی گرفتیم

سرمربی لسترسیتی تاریخ‌سازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه شور هواداران می‌داند.

 به گزارش کاپ ،کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی پس از برتری یک بر صفر مقابل پورتو و تبدیل شدن تیمش به اولین انگلیسی برنده 2 بازی اول مرحله گروهی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، شور هوداران را عامل کسب 3 امتیاز دانست.

 او در پایان بازی گفت:  خیلی خوشحالم. در اولین بازی خانگی تیم در لیگ قهرمانان اروپا در طول 132 سال عمرش، هواداران انرژی زیادی به ساق‌های بازیکنان تزریق کردند. آن‌ها در تک تک دقایق و سراسر جریان پشت تیم بودند. برتری مقابل تیم بزرگ و با کیفیتی مانند پورتو کار بزرگ و خوشحال‌کننده‌ای از جانب تیم من تلقی می‌شود. درباره کرنرها و لزوم بسته نگه داشتن دروازه تیم به بازیکنان توصیه‌هایی داشتم که خوشبختانه همه دستوراتم به مرحله اجرا رسید و ما گل نخوردیم. پس از شکست تلخ مقابل منچستریونایتد این پیروزی دوباره تیم را به شرایط خوب گذشته بازگرداند.

 رانیری درباره گلزن تیمش افزود: به شم گلزنی سلیمانی ایمان داشتم چون می‌دانستم راه دروازه پورتو را بلد است و در لباس اسپورتینگ لبسبون به تیم رقیب گل زده بود. به او و محرز گفتم بروید و با حداکثر توان بیش‌ترین کارایی را نشان دهید. انصافا خیلی خوب بازی کردند و سلیمانی هم گل زد. بعد از گل خوب دفاع کردیم. سازماندهی مناسبی داشتیم و از طرفی پورتو هم عالی بازی می‌کرد. خیلی خوب فاصله بین خطوط را کم کردیم.