دِموس: روبن نباید به تیم ملی دعوت شود

دِموس: روبن نباید به تیم ملی دعوت شود

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی سابق تیم ملی هلند، آد دِموس ضمن خطاب قرار دادن آرین روبن به عنوان مرد شیشه‌ای اعلام کرد که دنی بلیند نباید روبن را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه در ماه‌های اخیر آرین روبن عموما از مصدومیت رنج برده است، این بازیکن بار دیگر دیدارهای انتخابی جام جهانی 2018 را به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده از دست داد تا مربی سابق لاله‌های نارنجی او را مرد شیشه ای خطاب کند. دِموس در مصاحبه با Het Laatste Nieuws گفت:

بلیند باید یک هفته دعا کند تا شاید روبن به بازی برابر فرانسه برسد، در حال حاضر او از ناحیه دنده مصدوم است اما در ماه‌های گذشته او همیشه مشکلاتی داشته است. او در یک سال گذشته به دلیل مصدومیت‌های پی در پی نتوانسته برای تیم ملی بازی کند با این حال همه افراد منتظر بازگشت مرد شیشه‌ای هستند. الان بهترین زمان است تا دیگر او به تیم ملی دعوت نشود چراکه در این صورت دیگر بازیکنان متوجه خواهند بود که تیم ملی تنها به روبن وابسته نیست. به اعتقاد من زمان بازی روبن در تیم ملی به پایان رسیده است، همانطور که برای دیگر بازیکنانی که هم نسل روبن بودند این اتفاق افتاد و فن پرسی و هونتلار دیگر در تیم حضور ندارند، هرچند که اسنایدر هنوز برای تیم ملی مهم است اما او نیز در آخرین روزهای فوتبالش در تیم ملی به سر می‌برد.

روبن پس از 7 ماه دوری از میادین برای نخستین بار مقابل کلن به ترکیب اصلی بایرن مونیخ اضافه شد اما به دلیل مصدومیت دنده پس از پایان نیمه اول تعویض شد، هرچند که آنچلوتی مصدومیت ستاره تیمش را جزئی اعلام کرد اما این بازیکن با تجربه نتوانست در دیدارهای انتخابی جام جهانی تیم ملی هلند را همراهی کند. روبن 88 بار برای تیم ملی هلند به میدان رفته است اما نزدیک به یک سال است که به دلیل مصدومیت‌های پی در پی نمی‌تواند برای لاله‌های نارجی بازی کند تا اخرین حضور او در ترکیب تیم ملی هلند مربوط به برتری این تیم در دیدار دوستانه مقابل ولز در نوامبر 2015 باشد.

1899