ژائو ماریو: اینتر بهترین انتخاب بود

ژائو ماریو: اینتر بهترین انتخاب بود

وبسایت رسمی برنامه نود - ژائو ماریو که تابستان امسال از اسپورتینگ لیسبون به اینتر آمده می گوید که انتخابش بهترین انتخاب ممکن بوده است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود،ماریو ضمن بیان اینکه در حال یاد گرفتن زبان ایتالیایی است اظهار داشت:

یاد گرفتن ایتالیایی خیلی سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. ایتالیایی به مراتب سخت تر از پرتغالی است. الان تقریبا همه چیز را به زبان ایتالیایی متوجه می شود اما صحبت کردن برایم دشوار است.

هافبک پرتغالی تیم اینتر افزود:

وقتی در لیسبون بودم به دنبال ماجراجویی و تجربه جدید بودم. برای آمدن به ایتالیا خیلی فکر کردم اما اکنون در اینجا کاملا راضی هستم و از فوتبال لذت می برم. این بهترین انتخابی بود که می توانستم داشته باشم. می خواهم در راه کسب نتایج بهتر به تیمم کمک کنم.

او در خصوص شرایط اینتر در زمان دی بوئر نیز گفت:

متاسفانه کل تیم به مشکل برخورده بود. به نظرم بهای این مشکلات را مربی پرداخت می کند در حالی که شاید قصور تنها از سوی او نباشد. این طبیعت فوتبال است. دی بوئر انسان خوبی بود و اعتماد زیادی به من داشت. دوست داشتم با او کار کنم. صحبت در مورد این مسائل فایده ای ندارد چرا که گذشته ها گذشته است.

وی در پایان در خصوص شانس اینتر برای کسب سهمیه در این فصل نیز اینگونه صحبت کرد:

فصل هنوز در جریان است. بازی های زیادی داریم و روی کاغذ هنوز می توانیم به کورس برگردیم. بازیکنان و مجموعه خوبی داریم و اگر به خودمان بیاییم می توانیم برای جایگاه های بالای جدول بجنگیم. اولین آزمون ما دربی میلان است. فکر می کنم 1 بر 0 بهترین نتیجه برای ما باشد.

1313