گزارش: جواهری که برانکو از دست داد 

گزارش: جواهری که برانکو از دست داد 

به گزارش"ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان از هفته پنجم تا کنون هیچ باختی را متحمل نشده است. ساسان انصاری در این 7 بازی توانسته 6 گل برای تیمش بزند و نشان دهد که ستاره فولادی ها در لیگ شانزدهم فقط اوست. انصاری سه گل از این شش گل را از روی نقطه پنالتی زد و نکته جالب این است که دو پنالتی را خودش گرفته است. 

ساسان انصاری در 4 هفته ابتدایی، تنها 30 دقیقه برای تیم برانکو بازی کرد و تصمیم گرفت تا از این تیم جدا شود و به فولاد باز گردد. ساسان در تمام بازی هایی که برای فولاد در لیگ برتر بازی کرده به جز دیدار برابر گسترش فولاد گلزنی کرده است.

گل های ساسان انصاری را در این فصل مرور می کنیم:

گل اول به سایپا  شوت محمود مطلق زاده از سمت چپ را حامد فلاح زاده ناقص دفع کرد تا ساسان انصاری در اولین بازی خود برابر فولاد بتواند اولین گلش را با یک بغل پای مطمئن به ثمر برساند.

البته انصاری می توانست در این بازی، دومین گلش را هم بزند که تیرک دروازه مانع از آن شد.

گل دوم به پدیده مشهد ساسان انصاری موفق شد در دومین بازی خود برای فولاد و در دقیقه 28 برابر پدیده و از هارویان یک پنالتی بگیرد و خودش پشت این ضربه پنالتی ایستاد. ساسان انصاری پنالتی را برخلاف حرکت گردان به تور دروازه کوبید.

گل سوم به صبای قم

پاس ماتیاس چاگو به اسماعیل شریفات رسید و پاس عرضی این بازیکن را ساسان انصاری با ضربه سر به زیبایی تبدیل به گل دوم فولاد در آن بازی کرد.

گل چهارم به تراکتورسازی تبریز ساسان انصاری که پاس گل اول فولاد را به اسماعیل شریفات داده بود، پس از اعلام پنالتی توسط داور به سود فولاد پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست ضربه را بر خلاف حرکت محمد رضا اخباری تبدیل به گل کند تا تیم فولاد از بازی مهم و سخت برابر تراکتور با امتیاز به اهواز بازگردد.

گل پنجم به استقلال تهران بازی 1-0 به سود استقلالی ها بود که در دقیقه 77 ساسان انصاری دفاع استقلال را به هم ریخت و با یک ضربه استثنایی گل تساوی را از بالای سر  رحمتی وارد دروازه کرد تا بدون تردید یکی از زیباترین گل های لیگ شانزدهم به ثمر برسد. انصاری این گل را با پای چپ وارد دروازه استقلال تهران کرد.

گل ششم به سپاهان اصفهان این بار نوبت تیم سپاهان و محمد امینی بود که ساسان انصاری به آن گل بزند. حرکت ساسان انصاری از سمت چپ با خطای موسی کولی بالی متوقف شد تا داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد. خود انصاری پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دروازه امینی را باز کرد؛ امینی که به خوبی جهت توپ را تشخیص داده بود.

ساسان انصاری همچنین در دو بازی جام حذفی برای تیمش گلزنی کرد. او در بازی با عقاب تبریز تک گل تیمش را زد تا تیمش به مرحله بعد صعود کند و در بازی با فولاد یزد باز هم گل زد تا نشان دهد چه مهاجم موثری برای فولاد است.

شاید اگر برانکو ایوانکوویچ تشخیص بهتری برای ساسان می داد اکنون تیمش به جای 12 گل تعداد بیشتری گل زده بود.