پوچتینو: در فوتبال همه چیز به قراردادهای نجومی ختم نمی شود؛ سیسوکو باید شایستگی خود را ثابت کند

پوچتینو: در فوتبال همه چیز به قراردادهای نجومی ختم نمی شود؛ سیسوکو باید شایستگی خود را ثابت کند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرژانتینی تاتنهام اظهار داشت موسی سیسوکو باید بیشتر تلاش کرده و توانایی های بیشتری از خود به نمایش بگذارد تا شایستگی های خود اثبات کند.

به گزارش وب سایت نود، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به هیچ وجه از عملکرد موسی سیسوکو راضی نیست و از این بازیکن خواست تلاش بیشتری از خود نشان دهد. موسی سیسوکو در ماه آگوست با جدایی از نیوکاسل به تاتنهام پیوست؛ مبلغ قرارداد این بازیکن فرانسوی 30 میلیون پوند گزارش شده است. این بازیکن ملی پوش فرانسوی در فصل جاری تنها شش بازی برای تاتنهام انجام داده است؛ همچنین، وی تنها چهار بار توانسته است تا در ترکیب ثابت اولیه تیمش به میدان برود. سرمربی تاتنهام که تیمش در این هفته، علیرغم بازی خوبی که برابر چلسی انجام داد، متحمل شکست شد، درباره وضعیت موسی سیسوکو به روزنامه های بریتانیایی اینگونه توضیح داد:

او باید بیشتر از این تلاش کند تا شایستگی های خود را نشان دهد. فوتبال فقط پول و کسب درآمد نیست. پول و قرارداد هنگفت و کلان به بازیکنانی پرداخت می شود که بهتر از دیگران باشند و عملکرد آنها در تمرینات به گونه ای باشد که به همه نشان دهد بهتر از سایر بازیکنان است و آیا شایسته دریافت پول پرداخت شده را دارد یا خیر. به نظر من، تصمیم گیرنده مسائل فنی من هستم. من هم معتقدم که بازیکنانی که در ترکیب ثابت ابتدای بازی به میدان می روند و بازیکنانی که روی نیمکت حضور دارند، همگی شایستگی بازی کردن دارند. تمام حرف من همین است.

سیسوکو که به عنوان گرانترین بازیکن تاتنهام به این باشگاه ملحق شده، برای دیدار برابر تیم صدرنشین چلسی در لیست 18 نفره بازیکنان تاتنهام برای این بازی حضور نداشت. مائوریسیو پوچتینو در ادامه از هافبک 27 ساله تیمش خواست با تمرین بیشتر نشان دهد که نسبت به برخی بازیکنان شایستگی بیشتری برای حضور در ترکیب تاتنهام را دارد و سپس گفت:

وضعیت سیسوکو برای من آزار دهنده نیست. مسئله فوتبال است و در فوتبال شاهد اتفاقات زیادی هستیم. وقتی با بازیکنی قرارداد امضا می کنید از او انتظاراتی دارید، اما بعد از مدتی به خواسته های خود نمی رسید. اگر بازیکنان دیگری شایستگی خود برای حضور در ترکیب تیم را نشان می دهند، پس چرا موسی سیسوکو این کار را انجام نمی دهد؟ در فوتبال همه چیز به پول ختم نمی شود. موسی باید سخت کار کند و با تمرینات بیشتر نشان دهد که شایستگی حضور در ترکیب تیم را دارد.

پوچتینو در حالی در دیدار با چلسی سیسوکو را از ترکیب تیمش کنار گذاشت که 4 امتیاز از شاگردان کونته عقب ود و با این شکست اختلاف دو تیم به هفت امتیاز رسید.

2081