دشام: در توانایی و کیفیت بازی سیسوکو هیچ تردیدی وجود ندارد؛ تاتنهام باید حساب ویژه ای روی او باز کند

دشام: در توانایی و کیفیت بازی سیسوکو هیچ تردیدی وجود ندارد؛ تاتنهام باید حساب ویژه ای روی او باز کند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فرانسه به تمجید از عملکرد هافبک فرانسوی تاتنهام پرداخت و او را بازیکنی جنگنده و سخت کوش توصیف کرد.

به گزارش وب سایت نود، موسی سیسوکو هافبک فرانسوی تاتنهام که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان امسال با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند از نیوکاسل به این تیم لندنی پیوست، رکورد گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه تاتنهام را به خود اختصاص داد. اما با وجود هزینه بسیار بالای انتقال این بازیکن، وی تنها در شش دیدار به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اولیه تاتنهام به میدان رفته و پس از شکست این تیم برابر چلسی به شدت مورد انتقاد پوچتینو سرمربی تاتنهام قرار گرفت. مربی آرژانتینی تاتنهام که نام این هافبک فرانسوی را از فهرست بازیکنان برای دیدار مقابل چلسی کنار گذاشت و درباره این تصمیم خود هم گفت سیسوکو باید تلاش بیشتری از خود نشان داده و شایستگی هایش برای حضور در ترکیب تیم را اثبات کند.  

اما دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است موسی سیسوکو بازیکنی جنگنده و پرتلاشی است که تاتنهام می تواند روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کند. وی با اشاره به عملکرد این بازیکن در رقابت های یورو 2016 می گوید در استعداد و کیفیت بازی سیسوکو هیچ تردیدی وجود ندارد. به گزارش Foot Mercato، دیدیه دشام درباره هافبک 27 ساله تیم ملی فرانسه گفت:

بعضی افراد می گفتند که او نباید در یورو 2016 در تیم ملی فرانسه حضور می داشت. فقط به عملکرد او در یورو نگاه کنید. او یک بازیکن واقعاً جنگنده است و شما می توانید کاملاً روی او حساب کنید. اصلاً نباید به ویژگی هایی مانند سرعت یا قدرت بدنی او در زمین انتقاد کنید. وقتی شما تمرینات آمادگی خوبی را پیش از شروع فصل پشت سر نگذاشته باشید، در طول بازیها با مشکل مواجه خواهید شد. من به خوبی سیسوکو را می شناسم و مطمئن هستم که کار و تلاش زیادی خواهد کرد تا به آمادگی کامل برسد. من اصلاً کیفیت بازی او را زیر سئوال نمی برم.

اما پوچتینو با انتقاد از عملکرد موسی سیسوکو اظهار داشته است که این بازیکن پس از مصدومیت و دوری از میادین در همان ماه های اول حضورش در تیم شمال لندن، دیگر به سختی می تواند با شرایط بازی در تاتنهام سازگاری پیدا کند و خود را با تیم جدیدش وفق دهد.

2081