عباسی:کاظمی هنوز با ما قرارداد دارد/ رقصیدن در عروسی مشکلی دارد؟!

عباسی:کاظمی هنوز با ما قرارداد دارد/ رقصیدن در عروسی مشکلی دارد؟!

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: نمی دانم دلیل محرومیت عزیزی دقیقا چه بوده چون در بازی با پیکان به غیر از اعتراضات معمول به داور اتفاق خاص دیگری رخ نداده است. 

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با اینکه تکلیف قرارداد فرهاد کاظمی با این باشگاه و احتمال حضورش روی نیمکت ماشین سازی در هفته 14 اظهار داشت: همانطور که چند روز پیش گفتم فرهاد کاظمی قراردادش را با سیاه جامگان فسخ نکرده و طبق نظر سازمان لیگ او هنوز سرمربی رسمی سیاه جامگان محسوب می شود. برای اینکه بخواهد روی نیمکت ماشین سازی بنشیند باید با ما به توافق برسد اما در این چند روز نه از او خبری شده و نه از باشگاه ماشین سازی با ما تماس گرفته است. امیدواریم که در بازی پیش رو به قانون عمل کنند. 

وی درباره محرومیت خداداد عزیزی عنوان کرد: عصر روز گذشته نامه ای به دست ما رسید که در آن عنوان شده بود خداداد عزیزی دو جلسه محروم است. البته ما پیگیر این موضوع هستیم و اعتراض خود را به فدراسیون اعلام می کنیم. نمی دانم دلیل این محرومیت دقیقا چه بوده چون در بازی با پیکان به غیر از اعتراضات معمول به داور اتفاق خاص دیگری رخ نداده است. 

مدیرعامل سیاه جامگان درباره جذب مسعود همامی تصریح کرد: این دروازه بان را با نظر کادر فنی جذب کردیم تا در این پست در ادامه فصل مشکلی نداشته باشیم. 

عباسی در پایان در واکنش به فیلمی که از او در فضای مجازی پخش شده و بعضی سایتها حرکات او را غیراخلاقی عنوان کرده اند گفت: نمی دانم هدفشان از این کارها چیست؟ اما خدا را شکر آنقدر به خودم اطمینان دارم که از انتشار این فیلمها نمی ترسم همیشه سعی کردم انسان متعادلی باشم. خیلی مواقع به دعای کمیل می روم، شبهای قدر جوشن کبیر می خوانم و در محرم عزاداری می کنم اما مثل خیلی از افراد دیگر وقتی به مجلس عروسی می روم می رقصم. از نظرم این کار هیچ مشکلی هم ندارد. امیدوارم آن رسانه هایی که این مطالب را منتشر می کنند از من هم دعوت کنند تا دلیل کارشان را بپرسم.