تمجید ونگر از عملکرد ژاکا و ایوبی، دو بازیکن جوان آرسنال

تمجید ونگر از عملکرد ژاکا و ایوبی، دو بازیکن جوان آرسنال

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر، سرمربی کهنه کار آرسنال به تمجید از عملکرد گرانیت ژاکا و الکس ایوبی، دو بازیکن جوان تیمش در بازی برابر کریستال پالاس پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد با گل‌های اولیویه ژیرو و الکس ایوبی کریستال پالاس را شکست دهد تا ضمن رسیدن به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، امید های خود برای ادامه حضور در کورس قهرمانی را از دست ندهد. آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی توپچی ها در پایان بازی از عملکرد ایوبی تمجید کرد و اظهار داشت که از مهاجم جوان تیمش انتظار گلزنی بیشتر دارد.

به نقل از وب سایت foufourtwo، ونگر در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:

برای بازیکنان همواره نشانه‌هایی وجود دارد که به شما می‌گوید گل‌های تمرینات به زودی وارد بازی‌ها هم خواهند شد و این در مورد او (ایوبی) هم صدق می‌کرد. او اکنون در تمرینات گلزنی می‌‎کند و من مطمئن هستم که گلزنی‌های او در بازی‌ها هم ادامه خواهد داشت. به اعتقاد من او همیشه آماده به خدمت است، در جابجایی‌ها سریع عمل می‌کند، توپ را می‌خواهد و می‌تواند بازیکنان حریف را از خود دور نگه دارد. و حالا مهم‌تر از همه اینها او گلزنی هم می‌کند. گاهی مردم فراموش می‌کنند که او تنها 20 سال سن دارد، به نظر من او بازی بسیار خوبی از خود نشان داد.

کیفیت پاسکاری او و در دسترس بودنش برای یک بازیکن جوان استثنایی است و تنها چیزی که خلا آن در او کمی حس می‌شد حضور او در مناطق خطرناک زمین حریف بود که من امیدوارم با گلزنی‌های او و چشیدن طعم شیرین آن بتواند به این روند ادامه دهد و دریابد که او هم می‌تواند یک تمام کننده قهار باشد.

در طرف دیگر، گرانیت ژاکا، بازیکن سوئیسی آرسنال که در تابستان از بروسیا مونشن گلادباخ به جمع توپچی‌ها اضافه شدم هم عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. ژاکا با 113 پاس در بازی برابر کریستال پالاس بیش از هر بازیکن دیگری در هفته نوزدهم لیگ برتر پاس داد و نقش بسزایی در کنترل تیمش بر میانه میدان داشت. آرسن ونگر در پاسخ به سوال خبرنگار سایت باشگاه که به آمار و ارقام ژاکا اشاره می‎کرد گفت:

بله تائید می‌کنم. من حس کردم که ما تعادل خیلی خوبی بین در اختیار داشتن توپ و همچنین تحرک و جابجایی بدون توپ و همینطور حرکت پشت مدافعین آن‌ها داریم. همچنین باید بگویم گرانیت ژاکا در پخش کردن توپ (پاس‌های کوتاه) و توپ های بلند بی‌نظیر و استثنایی عمل کرد و به نظر می‌رسد حالا اعتماد به نفسش را هم به دست آورده و وزن بیشتری به تیم ما داده است.

در مجموع بازی بسیار خوبی چون ما فوتبال بازی کردیم و این دقیقا همان کاریست که ما همواره تلاش می‌کنیم انجام دهیم.

آرسنال با پیروزی برابر کریستال پالاس بالاتر از تاتنهام و منچسترسیتی و پشت سر چلسی و لیورپول در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

1721