جاستین کلایورت با حضور در ترکیب آژاکس پا جای پای پدرش گذاشت

جاستین کلایورت با حضور در ترکیب آژاکس پا جای پای پدرش گذاشت

وبسایت رسمی برنامه نود - جاستین کلایورت 17 ساله در جریان دیدار آژاکس مقابل PEC Zwolle برای نخستین بار برای این تیم به میدان رفت تا پا جای پای پدرش بگذارد.

به گزارش وبسایت نود، فرزند بازیکن سابق آژاکس و تیم ملی هلند برای نخستین بار برای آژاکس به میدان رفت تا پا جای پای پدرش بگذارد. پاتریک کلایورت مهاجم سال‌های نه چندان دور فوتبال هلند، پیش از پیوستن به میلان و بارسلونا به همراه آژاکس 2 بار به مقام قهرمانی اردیویزه هلند رسیده بود و به همراه این تیم موفق شده بود رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند، با این حال فرزند این بازیکن در تلاش خواهد بود تا مسیر پر افتخار پدرش را ادامه دهد. او 6 دقیقه پیش از پایان نیمه نخست دیدار آژاکس و PEC Zwolle جانشین امین یونس شد تا پس از پدرش که در سال 1994 در سن 18 سالگی برای آژاکس به میدان رفته بود، در 17 سالگی نخستین بازی خود را برای آژاکس انجام دهد. او پس از این دیدار در مصاحبه با Fox Sport گفت:

قبل از اینکه به میدان بروم استرس داشتم اما درون زمین شرایط خوبی داشتم. در حال حاضر از شرایطم رضایت دارم و امیدوارم بتوانم موقعیت های بیشتری پیدا کنم تا بیشتر به میدان بروم. خوشحالم که خانواده ام اینجا بودند تا از من حمایت کنند. پدرم قبل از این دیدار برایم پیام فرستاد و گفت شروع خوبی به همراه آژاکس خواهی داشت و امیدوارم از حضور در زمین لذت ببری.

لازم به ذکر است که پاتریک کلایورت که 79 بازی ملی در کارنامه دارد در حال حاضر به عنوان مدیر فنی باشگاه پاریسن‌ژرمن فعالیت می‌کند.

1899