رونالدوی ایرانی در پارس‌‌جنوبی؛ از ایستگاهی تا شادی گل

رونالدوی ایرانی در پارس‌‌جنوبی؛ از ایستگاهی تا شادی گل

وبسایت رسمی برنامه نود - پارس‌جنوبی‌جم بازیکنی دارد که به سبک رونالدو از ضربه ایستگاهی گل می‌زند، به سبک او هم خوشحالی می‌کند.

به گزارش وبسایت نود، پارس جنوبی جم با برد دیروز مقابل استقلال خوزستان، به صدرجدول لیگ برتر رسید. حالا جنوبی‌ها تا زمانی که دیدار پرسپولیس مقابل گسترش‌فولاد برگزار نشود، صدرنشین لیگ هستند. تک گل این بازی را امید سینگ از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. شوتی که معروف به ضربات کریس‌رونالدویی است. سینگ حالا جدیدترین بازیکنی است که به سبک رونالدو، ضربه ایستگاهی گل کرده است. شماره هفت پارس‌جنوبی‌جم برای این که اثبات کند آن ضربه‌اش اتفاقی نبوده، چند دقیقه بعد دوباره از فاصله‌ای نسبتا دور شانسش را امتحان کرد. این بار شوت او از روی ضربه آزاد به تیرک دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد.

سینگ در بازی مقابل پیکان هم گل زده بود. گل سینگ در آن مسابقه هم تماشایی بود. امید سینگ توپ را در گوشه محوطه جریمه حریف گرفت و با دریبل دفاع پیکان، از گوشه زمین شوت روپا و محکمی را به سمت دروازه رحمان احمدی زد. شوتی که احمدی قادر به مهارش نبود و به تور دروازه چسبید.

 تنها نکته منفی کارنامه این فصل امید، پنالتی است که مقابل سپاهان از دست داد. سینگ در نخستین دیدار این فصل هم پانزده دقیقه بعد از حضورش در زمین به عنوان بازیکن تعویضی، پاس گل داده بود.

14001