تیم منتخب هفته نوزدهم؛ سهم پررنگ پرسپولیس

تیم منتخب هفته نوزدهم؛ سهم پررنگ پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود - شجاعیان گل زد و وحید امیری گل کاشت. کامیابی‌نیا هم انقدر در وسط زمین دوئل برنده شد تا در تیم منتخب هفته نوزدهم جای بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، بالاخره در نیم‌فصل دوم از پرسپولیس بازیکنانی به جز علیپور و سیدجلال در تیم منتخب هفته قرار گرفتند. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها همه سهم پرسپولیس از تیم منتخب به گلزن و کاپیتان این تیم خلاصه می‌شد. ولی حالا در چهارمین بازی نیم‌فصل دوم، دو بازیکن دیگر به این لیست راه پیدا کردند. در بازی این هفته وحید امیری چند پاس کلیدی داد که یکی از آن‌ها در دقیقه 90 توسط علیپور گل شد و پرسپولیس سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد. کمال کامیابی‌نیا هم نقش پررنگی در نمایش جذاب این هفته پرسپولیس داشت و با پیروزی‌های پرتعداد در دوئل‌های وسط زمین، خیال بازیکنان را از بابت خنثی شدن ضدحملات حریف جمع کرده بود. 

در این هفته داریوش شجاعیان هم نمایش کم‌نظیری داشت و با حرکات تکنیکی ویران‌کننده و گلی که زد، سکوهای آزادی را به وجد آورد. ضمن اینکه مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی و مهدی ترابی برای دومین هفته متوالی در تیم منتخب قرار گرفتند. تبریزی در این هفته یک گل زد و یک پاس گل داد. فخرالدینی برای دومین هفته متوالی برای ذوب‌آهن گل زد. مهدی ترابی هم سازنده همه موقعیت‌های سایپا بود که در نهایت پاس گل داد. 

نفر به نفر با تیم منتخب هفته نوزدهم

محمد حسینی، سپیدرود، نمره 2.5: پیکان در یک مقطع از بازی فشار شدیدی آورد. ولی هر چه زد به در بسته حسینی خورد. محمد حسینی در این بازی بدون اشتباه و مطمئن نشان داد.

میلاد فخرالدینی، ذوب‌آهن، نمره 2.5: خرید نیم‌فصل قلعه‌نویی برای دومین بازی متوالی گل زد. فخرالدینی که حالا  در پست هافبک راست بازی می‌کند در این بازی مشارکت بالایی در حملات تیم داشت و با یک گل، روز خوبش را تکمیل کرد.

موسی کولی‌بالی، استقلال‌خوزستان، نمره 2.5: تیم ویسی بعد از پنج بازی بالاخره گل نخورد. کلین‌شیتی که مدیون کولی‌بالی است. این بازیکن در حملات تیم هم حضور داشت و گل سه امتیازی استقلال‌خوزستان، روی ریباند ضربه سر او بود.

محمد نصرتی، نفت تهران، نمره 2: در بهترین روز مدافعان نفت، نصرتی از همه کم‌اشتباه‌تر و فعال‌تر بود. محمد نصرتی از هوا و زمین راه حمله تراکتوری‌ها را بست و نفت برای دومین هفته پیاپی کلین‌شیت کرد.

کمال کامیابی‌نیا، پرسپولیس، نمره 2: کمال هر چند که سهمی روی گل دقیقه 90 پرسپولیس نداشت، ولی قبل از آن انقدر پاس کلیدی داد و در دوئل‌های میانه زمین موفق بود که جزو بهترین بازیکنان هفته قرار بگیرد.

رضا اسدی، سایپا، نمره 2: اسدی در یک سمت همه دوئل‌ها حضور داشت و حتی به دفاع هم کمک می‌کرد. جالب است که در همه این نبردهای پرتعداد هم پیروز بود. و در آخر هم با یک ضربه سر زیبا به استقلال گل زد.

وحید نامداری، استقلال خوزستان، نمره 2: بازیکن تیم ملی نوجوانان انرژی زیادی داشت و با تحرک و جنگندگی بالا موفق شد یک گل سه امتیازی هم بزند.

وحید امیری، پرسپولیس، نمره 2: امیری در این مسابقه چندین پاس کلیدی داد که بالاخره در دقیقه 90 علیپور یکی از آن‌ها را گل کرد و سه امتیاز مسابقه به حساب پرسپولیس واریز شد.

داریوش شجاعیان، استقلال، نمره 2: داریوش خیلی چشم‌نواز بازی کرد و با حرکات تکنیکی‌اش سکوهای آزادی را به وجد آورد. ضمن اینکه یک گل هم برای استقلال زد.

مهدی ترابی، سایپا، نمره 2: بار همه حملات سایپا بر دوش ترابی بود. مهدی ترابی تیم را با خودش به جلو می‌برد و به تنهایی سازنده همه موقعیت‌های سایپا بود. در آخر هم پاس گل داد.

مرتضی تبریزی، ذوب‌آهن، نمره 2: هر چند که تبریزی یک موقعیت عالی را از دست داد، ولی هم گل زد و هم پاس گل داد.

شماتیک تیم منتخب هفته نوزدهم


14001