1890 دقیقه در میدان رقابت؛ بازیکنان همیشه حاضر، خستگی ناپذیر و بدون جانشین لیگ برتر

1890 دقیقه در میدان رقابت؛ بازیکنان همیشه حاضر، خستگی ناپذیر و بدون جانشین لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر، تنها چهار بازیکن در تمامی دقایق بازی های این فصل در زمین حضور داشته اند.

به گزارش وب سایت نود، از چهار بازیکنی که همه دقایق بازی های این فصل تا پایان هفته بیست و یکم را در میدان حاضر بوده، و حتی برای یک دقیقه جای خود را به بازیکن دیگری ندادند، دو نفر دروازه بان هستند؛ اما دو بازیکن دیگری که در تمام دقایق این فصل بازی کرده اند، جز دروازه بان های لیگ برتری نیستند و البته سن آنها بیشتر از 30 سال است. در ادامه گزارش، بازیکنانی که همه دقایق فصل را در میدان بوده اند، را مشاهده می کنید. 

 

محسن فروزان

دروازه بان این فصل پارس جنوبی جم مرد شماره یک و بدون رقیب در این تیم است و به نظر می رسد صرف نظر از محرومیت، تا پایان فصل هم سنگربان این تیم تازه لیگ برتری باشد. فروزان در 6 بازی کلین شیت کرد که پنج بازی در نیم فصل اول بود. مهم ترین صحنه این دروازه بان در فصل جاری، صحنه از دست دادن پنالتی در جریان بازی با پرسپولیس، و بدتر از آن باز شدن دروازه میزبان در دقیقه 96 بود.

محمدرشید مظاهری

او هم مثل فروزان در تمامی دقایق این فصل وظیفه حفاظت از چارچوب دروازه تیمش را بر عهده داشت؛ از نکات قابل توجه در مورد مظاهری می توان به مهار 3 ضربه پنالتی (از 4 ضربه پنالتی که بر علیه این تیم اعلام شد) اشاره کرد. او در این فصل 8 بار کلین شیت کرد.

محمد قاضی

قاضی و پدیده مشهد دقیقاً در بهترین شرایط و بهترین زمان به هم رسیدند؛ قاضی بهترین فصل فوتبالی خود را سپری می کند و پدیده هم با هدایت مهاجری به یک تیم تاکتیکی و باثبات تبدیل شده بود. قاضی 9 گله در این فصل از فرصت های به دست آمده به خوبی بهره گرفته و کاملاً برای تیم های حریف خطرناک بوده است. در بازی با ذوب آهن اصفهان، ضربه پنالتی قاضی توسط مظاهری دفع شد تا بهترین فرصت برای کسب پیروزی را از دست بدهد؛ 4 گل قاضی با شوت های سنگین از پشت هیجده قدم به دست آمد تا این روزها به عنوان یک مهاجم کامل و ششدانگ از او یاد شود.

محمد ایرانپوریان

هرچقدر مربی تیمی مثل تراکتورسازی قصد جوانگرایی داشته باشد، اما باز نمی تواند از محمد ایرانپوریان چشم پوشی کند. مدافع 32 ساله تراکتورسازی در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تراکتورسازی داشته است. ایرانپوریان بهترین گلزن این فصل تراکتورسازی است و در روزهای محرومیت این باشگاه از خرید بازیکنان جدید، مهره بسیار کلیدی برای این تیم بود. او در بازی رفت با نفت تهران دو بار گلزنی کرد و این تنها دبل بازیکنان تراکتورسازی در این فصل بود. ایرانپوریان که 3 بار از نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرده، پس از مدتها در دیدار با سایپا یک ضربه پنالتی را از دست داد، اما دقایقی بعد دروازه این تیم را با ضربه سر باز کرد تا اشتباه خود را جبران کند. ایرانپوریان در این فصل 6 گل زده و 2 پاس گل ارسال کرده تا نشان دهد بی جهت در تمامی دقایق بازی های این فصل در زمین حضور نداشته است.

البته حمید بوحمدان مدافع – هافبک ذوب آهن و همچنین رضا شربتی که در نیم فصل دوم با جدایی از سیاه جامگان به تراکتورسازی پیوست، هر دو 21 بازی تا این هفته انجام داده اما در دو بازی به طور کامل در میدان حضور نداشتند. بوحمدان که در 2 بازی که تعویض شد، در مجموع 22 دقیقه در زمین نبود. همچنین، رضا شربتی در نیم فصل اول فقط یک نیمه بازی نکرد، و در نیم فصل دوم در تراکتورسازی، فقط در یک بازی 3 دقیقه مانده به پایان تعویض شد.






2081