رحیمی: استعفایی از سلطانی به دست‌مان نرسیده است/از کادرفنی راضی هستیم

رحیمی: استعفایی از سلطانی به دست‌مان نرسیده است/از کادرفنی راضی هستیم

وبسایت رسمی فوتبالی-عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، گفت: من هم موضوع استعفای امیر سلطانی را شنیدم اما هنوز چیزی به صورت کتبی و رسمی به دست ما نرسیده است.

به گزارش وبسایت فوتبالی، محمد رحیمی در گفت‌وگویی در مورد استعفای امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: صبحت‌هایی شده اما هنوز به طور رسمی استعفایی به دست ما نرسیده است. 

وی در مورد اینکه سلطانی دلیل استعفا را بدهی انباشته، عدم هماهنگی با مالکان جدید و ... اعلام کرده،‌ اظهار داشت:  هیأت مدیره در این رابطه باید خیلی زود جلسه تشکیل دهد. دکتر غفوری رئیس مجمع باشگاه است و باید با او صحبت کنیم تا به یک نتیجه رسمی برسیم. البته هنوز  استعفای سلطانی به صورت رسمی به هیأت مدیره نرسیده است. همانطور که او اعلام کرده در باشگاه مشکلات زیادی وجود دارد و سلطانی هم تنها بود. در این یکی دو ماه که ما آمدیم تلاش کردیم تا این مشکلات کمتر شود. امیدواریم با لطف غفوری و نظر مثبتش بتوانیم تا یکی دو هفته دیگر این مشکلات را حل کنیم. این مشکلات بیشتر مشکل بدهی‌های باشگاه است. صحبت‌هایی با طلبکاران شده و ان‌شاءالله تا یکی دو هفته آینده اخبار خوبی می‌شنویم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در مورد نگرانی‌هایی که بابت این مشکلات وجود دارد، تصریح کرد: هواداران نگران نباشند. تیم یکی دو هفته است نتیجه نگرفته است. بازی سختی با تراکتورسازی داشتیم و مقابل نفت آبادان با وجود بازی خوب باختیم. از نحوه بازی تیم و کادرفنی راضی هستیم و ان‌شاءالله این موضوع جبران می شود. به مسائل داوری هم ورود نمی‌کنم. در دو بازی قبلی مشکل داوری داشتیم. در بازی با نفت آبادان سه پنالتی علیه تیم ما گرفته شد که داریوش یزدی در این مورد توضیحات لازم را بیان کرد و دیگر لازم نیست به این مسئله ورود کنیم.

وی در پایان گفت: هیأت مدیره باید به زودی تشکیل جلسه دهد. باید با سلطانی تماس بگیریم تا ببینم وضعیت به چه شکلی است.

7655