اخراج سرمربی تیم ملی اسلوونی به دلیل انتقاد از اوبلاک

اخراج سرمربی تیم ملی اسلوونی به دلیل انتقاد از اوبلاک

سایت رسمی فوتبالی- توماس کاوچیچ، سرمربی تیم ملی اسلوونی از سمتش برکنار شد. فدراسیون فوتبال این کشور با انتشار بیانیه ای رسمی این خبر را اعلام کرده است. 

دلیل برکناری آقای کاوچیچ، نتایج ضعیف کسب شده توسط تیم ملی اسلوونی در زمان مربیگری او و البته انتقاد آقای کاوچیچ از یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکومادرید و تیم ملی این کشور است. 

این درحالی است که نام اوبلاک در آخرین لیست منتشره تیم ملی اسلوونی قرار نگرفته بود تا او بتواند به استراحت پرداخته و از بند مصدومیت های فیزیکی اخیرش رها شود. 

آقای کاوچیچ سرمربی (سابق) اسلوونی در گفت و گو با اکیپا در مورد اوبلاک گفته بود که اوبلاک به او دروغ گفته و درحال حقه بازی است. او در این رابطه گفت:« اوبلاک با من حرف نمی زند. همچنان مشغول حقه بازی است و این خیلی ناراحت کننده است. این ناکامی و شکست شخصی بزرگی برای من است. اوبلاک بدون آنکه با من حرف بزند، از مادرید به من دروغ می گوید و من هرگز چیزی نگفتم . به رغم تمام این مسائل، اسلوونی به او نیاز دارد.»

اوبلاک در بازی های اخیر تیم ملی اسلوونی شرکت نکرد تا به استراحت بپردازد و بتواند در کمال آرامش از بند مصدومیتی که در ناحیه شانه اش دارد رها شود. 

اما این طور به نظر می رسد که دروازه بان اتلتیکومادرید، طرفداران زیادی در فدراسیون فوتبال اسلوونی دارد چرا که اندکی بعد از صحبت های آقای کاوچیچ بود که رادنکو میاتوویچ، رئیس فدراسیون فوتبال اسلوونی، سرمربی تیمش را از سمتش برکنار کرد و یکی از دلایل اصلی این برکناری، انتقادات او از اوبلاک بوده. طبق گزارش های منتشره در رسانه های خبری، خود آقای میاتوویچ در جریان این صحبتها قرار نگرفته بود و اوبلاک او را در جریان قرار داده.


6363