رحیمی: هنوز درصد کمی شانس بقا داریم/ به بازی با استقلال امیدواریم

رحیمی: هنوز درصد کمی شانس بقا داریم/ به بازی با استقلال امیدواریم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان،‌گفت: رقبای ما هفته قبل شکست خوردند اما هنوز درصد کمی شانس بقا داریم.

به گزارش فوتبالی، محمد رحیمی در گفت و گویی در مورد وضعیت استقلال خوزستان،‌گفت:‌ شرایط تیم خوب است. مشکل خاصی نداریم. بازیکنان و کادرفنی با انگیزه کار خود را دنبال می‌کنند و می‌خواهند در سه دیدار پایانی بهترین عملکرد را داشته باشند. به اتفاقات فوتبالی‌ هم فکر می‌کنیم. رقبای‌ ما هفته قبل باختند و درصد کمی می‌توانیم امیدوار باشیم. باید مثل دیدار مقابل نساجی در سه دیدار پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم. به بازیکنان هم گفتند آنها در دیدار مقابل تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس، پدیده، استقلال و سپاهان عملکرد خوبی داشتند. باید در دیدارهای پایانی مقابل سپاهان و استقلال عملکرد خوبی داشته باشیم‌ و کارمان را به بهترین شکل پیش ببریم.به بازی با استقلال امیدواریم چرا که مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشتیم. امیدواریم هر تیمی که لیاقت ماندن دارد در لیگ برتر بماند.

وی افزود: طبق روال همیشگی به دنبال بالا بردن شرایط روحی بازیکنان هستیم. مثل گذشته برای این بازی پاداش در نظر داریم و حتی نسبت به دیدارهای قبلی پاداش ویژه در نظر گرفتیم. باید برای لیگ برتر و یا در صورت سقوط به لیگ دسته اول از همین الان برنامه ریزی کنیم تا کار را در ادامه در شرایط بهتری پیش ببریم. اگر در لیگ برتر ماندیم که شرایط خودش را دارد اما اگر سقوط هم کردیم باید برنامه ریزی کنیم تا از سایر تیم‌ها جلو باشیم.در جلسه بعدی هیأت مدیره این اقدام را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا طلب بازیکن خارجی این تیم پرداخت شد،‌ خاطرنشان کرد: نامه نگاری لازم با باشگاه شارلروا انجام شده و ظرف 2-3 روز آینده 75 هزار دلار به حساب ساکونی واریز می‌شود و مشکل این بازیکن حل خواهد شد. 

7655