حبیب‌زاده: اصلاً امنیت نداشتیم و شرایط خطرناک بود/هواداران الزورا بعد از گل دوم به زمین ریختند

حبیب‌زاده: اصلاً امنیت نداشتیم و شرایط خطرناک بود/هواداران الزورا بعد از گل دوم به زمین ریختند

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تماشاگران الزورا خیلی فحاشی می‌کردند و این مسئله بعد از گل دوم ما به اوج رسید.

به گزارش فوتبالی رضا حبیب زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن که با گل دومش زمینه تساوی و صعود تیمش را در ثانیه‌های پایانی فراهم کرد از شرایط خاص دیدار‌شان حرف می‌زند.
* از گل حساست حرف بزن. 
خدا را شکر که با انجام بازی خوب و هدفمند موفق شدیم کار را در شرایطی سخت به تساوی بکشانیم و صعود کنیم. گل دوم در ثانیه‌های پایانی به ثمر رسید و خیلی برای ما مهم و تعیین‌کننده بود و خوشحالم که تلاش بچه‌ها را با گلزنی کامل کردم.
* اما بعد از گلت اتفاقاتی افتاد که خیلی اذیت‌تان کرد!
بله، گل را که زدم جو بدی به وجود آمد و هواداران تیم الزورا با ریختن درون زمین متأسفانه با بازیکنان ما درگیر شدند و جو را واقعاً خراب و ملتهب کردند.
* گل‌هایت همیشه با حاشیه‌ها و اتفاقات همراه است؟!
بله، متأسفانه یک بار بعد از گلزنی به استقلال به شدت مصدوم شدم و کارم به بیمارستان کشید و این بار هم بعد از گلزنی تماشاگران تیم مهمان به زمین ریختند و شرایط بدی را رقم زدند.
* چرا جو ملتهب شد؟
تماشاگران الزورا خیلی فحاشی می‌کردند و این مسئله بعد از گل دوم ما به اوج رسید و توپ جمع‌کن‌های‌شان هم وقتی توپ به کنار زمین می‌رفت توپ را به ما نمی‌دادند و همه به نوعی کارشکنی می‌کردند.
* تماشاگران عراقی با بازیکنان‌تان درگیر شدند؟
بله، متأسفانه بعد از گل دوم هواداران عراقی که از حذف و گل صعود ما ناراحت بودند به زمین ریختند و بازیکنان ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند که نمونه اش مظاهری، فخرالدینی و حدادی‌فر بود. ما در استادیوم اصلاً امنیت نداشتیم. تعداد افراد یگان ویژه و امنیتی بسیار کم بود و اگر خدای ناکرده همه تماشاگران به زمین بازی می‌ریختند معلوم نبود چه اتفاقاتی رقم می‌خورد و چه بر سر ما می‌آمد.
* گویا بازی بعدی تیم‌تان هم به جای کربلا در دبی مقابل النصر برگزار می‌شود. 
بله من هم شنیده‌ام که باشگاه ما به خاطر جو بد ورزشگاه عراق و اتفاقات تلخی که رخ داد تقاضای تغییر محل بازی را داده است.
* صعودتان قطعی شده با این وجود با چه انگیزه‌ای به مصاف النصر می‌روید؟
ما برای اینکه سرگروه شویم نیاز به امتیاز داریم بنابراین کار را تمام شده نمی‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا با کسب نتیجه لازم مقابل النصر به عنوان سرگروه به دور بعدی صعود کنیم.

7655