وضعیت مبهم ستاره پرسپولیس برای دیدار با ماشین سازی

وضعیت مبهم ستاره پرسپولیس برای دیدار با ماشین سازی

وب سایت رسمی فوتبالی- در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و سرخپوشان درصدد هستند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند و به هت تریک قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.

به گزارش فوتبالی، تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما ۲ دیدار حساس دیگر برای این تیم باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند. اگر شاگردان برانکو مقابل سبزپوشان تبریزی به پیروزی برسند و سپاهان نتواند نتیجه خوبی کسب کند، یاران سید جلال حسینی قهرمانی شان را در تهران قطعی خواهند کرد.

سرخپوشان برای این دیدار علیرضا بیرانوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و همچنین حسین ماهینی و محمد انصاری مصدوم هستند و به دیدار با شاگردان مهاجری نمی‌رسند، اما مصدومیت جزئی سید جلال حسینی برطرف شده و رو در روی ماشین سازی بازی می‌کند.

البته برانکو، سرمربی کروات پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی گفت: بشار رسن از ناحیه زانو کمی ناراحتی دارد، اما دیگر بازیکنان سالم و سلامت هستند و با انگیزه فراوان برای برد بازی خواهند کرد.

پیش بینی می‌شود، مانند دیدار سرخپوشان ایران و پاختاکور ازبکستان، سروش رفیعی در پست هافبک وسط بازی کند و اگر کادرفنی صلاح دانست، بشار رسن دقایقی به زمین بیاید.

دیدار این ۲ تیم، فردا (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

7413