عبدالله‌زاده: کی‌روش خیلی به من لطف داشت/ تمرینات ویلموتس به روز است

عبدالله‌زاده: کی‌روش خیلی به من لطف داشت/ تمرینات ویلموتس به روز است

وب سایت رسمی فوتبالی- احمد عبدالله‌زاده، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تمرینات سرمربی این تیم را مطلوب و به روز توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی، احمد عبدالله‌زاده، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم که در اردوی تیم ملی حضور دارم. مربی جدید تیم ملی در اولین اقدام نفراتی از لیگ برتر را به اردو دعوت کرده است که نشان می‌دهد او شناخت خوبی از بازیکنان جوان لیگ پیدا کرده است. متأسفانه چندین سال به تیم ملی دعوت شدم، اما در لیست نهایی نبودم که امیدوارم امسال شرایط فرق کند و بتوانم در لیست نهایی باشم.

وی در مورد تفاوت تمرینات کی‌روش و ویلموتس، عنوان کرد: هنوز شناخت زیادی از تمرینات ویلموتس پیدا نکرده‌ام و فقط دیروز زیر نظر ایشان تمرین کردیم که البته تمرینات‌شان نشان داد به روز است. کی‌روش هم مربی خیلی خوبی بود و امیدوارم زیر نظر ویلموتس هم بهترین عملکرد را داشته باشم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به آینده خودش در تیم ملی خاطرنشان کرد: واقعا جا دارد ابتدا از کی‌روش تشکر کنم که به من خیلی لطف داشت. برای آینده هم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در لیگ داشته باشم تا شرایط بهتری در تیم ملی پیدا کنم.

7655