رسمی/ اخراج سرمربی والنسیا در آستانه مصاف با بارسلونا

رسمی/ اخراج سرمربی والنسیا در آستانه مصاف با بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- مارسلینو سرمربی والنسیا در استانه بازی حساس این تیم مقابل بارسلونا در لالیگا از سمت خود برکنار شده است. پیتر لیم، سهامدار اصلی باشگاه والنسیا شخصا تصمیم به برکناری مارسلینو گارسیا تورال، سرمربی این تیم گرفته و به همین خاطر به صورت فوری با آنیل مورتی، رئیس باشگاه تماس گرفته تا جلسه ای اضطراری را تشکیل دهند.

به گزارش فوتبالی، ساعت 15.30 امروز به وقت اسپانیا بود که باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه ای رسمی، خبر برکناری مارسلینو را اعلام کرد. در بیانیه منتشره دراین باره می خوانیم:« باشگاه والنسیا روز چهارشنبه به مارسلو گارسیا تورال اعلام کرد که از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شده است. سران باشگاه از زحمات مارسلینو و فداکاریهای او درطول دوران حضورش دراین باشگاه تشکر می کنند وبرایش بهترین ها را در آینده آرزومندند.»

متئو آله مانی، یکی از مدیران باشگاه والنسیا خبر برکناری مارسلینو را به او اعلام کرد. پیترلیم هم خیلی سریع در مورد جانشین این سرمربی باتجربه تصمیم گیری کرد و آلبرت سلادس، سرمربی سابق تیم ملی زیر21 سال اسپانیا، را جانشین او کرده و انتظار می رود که آقای سلادس جلسه تمرینی عصر امروز والنسیا را هدایت کند.

متئو آله مانی ساعت 14 به وقت اسپانیا بدون آنکه دراین رابطه اظهارنظری کند باشگاه را ترک کرد. بازیکنان باشگاه والنسیا هم از طریق خبر منتشره در رسانه ها در جریان خبر برکناری سرمربی تیمشان قرار گرفتند و هنوز مشخص نیست که جلسه تمرینی عصر امروز این تیم با حضور آقای سلادس برگزار خواهد شد یا خیر. در حال حاضر بازیکنان والنسیا از این خبر به شدت شوکه شده اند.

با جدایی مارسلینو احتمالا دستیاران او نیز از والنسیا جدا خواهند شد و آنها نیز از سمتهایشان برکنار شده اند. در نتیجه سرمربی جدید والنسیا باید کادر فنی جدیدش را به تیم اضافه کند.

این برکناری در شرایطی رخ داده که والنسیا در بازی بعدی اش در هفته چهارم لالیگا باید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا برود و بازی سختی انتظار این تیم را می کشد.

6363