دردسر جدید زیدان: رئال مقابل لوانته تنها دو هافبک دارد!

دردسر جدید زیدان: رئال مقابل لوانته تنها دو هافبک دارد!

Chia Foadi

11/9/2019

سایت رسمی فوتبالی – لیست مصدومان رئال مادرید رو به افزایش است و زین‌الدین زیدان حالا با دردسر بزرگی مواجه است. 

رئال قرار است شنبه ظهر به مصاف لوانته برود. لوکا مودریچ در دیدارهای ملی مصدوم شده و ایسکو هم همچنان به دلیل مشکل همسترینگ دور از میادین است. حالا زیدان باید با نبود فده والورده هم کنار بیاید. او گزینه چهارم خط میانی سه‌نفره زیدان در این فصل بوده است و در بازی مقابل ویارئال به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت.

به این ترتیب زیدان تنها دو هافبک میانی اصلی برای بازی مقابل لوانته دارد: تونی کروس و کاسمیرو. ضمن آن که کاسمیرو ده روز در اردوی برزیل بوده و با پروازی 11ساعته از لس‌آنجلس به مادرید برگشته است. زیدان مجبور است به این بازیکن برزیلی بازی بدهد، اما او آمادگی کامل را نخواهد داشت، چرا که 20هزار کیلومتر سفر کرده و در یک هفته دو بار هم برای برزیل به میدان رفته است.

زیدان البته برای پست هافبک می‌تواند روی لوکاس واسکز حساب کند. او بال است اما پیش‌تر در پست مدافع کناری هم بازی کرده است. خامس رودریگز هم احتمالا به این بازی برسد، هرچند که زیدان نمی‌خواهد در بازگشت او عجله کند. او بیش از یک ماه است که دور از میادین است و آمادگی لازم را نخواهد داشت. اما ادن هازارد مشتاق اولین بازی‌اش با پیراهن رئال مادرید است و زیدان شاید در سیستم تیمش تغییراتی بدهد تا هازارد به مرکز زمین متمایل‌تر شود.

8444