فتاحی: کیفیت لیگ فوتبال بانوان بهتر شده است

فتاحی: کیفیت لیگ فوتبال بانوان بهتر شده است

وب سایت رسمی فوتبالی- مسئول سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: خدا را شکر کیفیت مسابقات فوتبال بانوان نسبت به گذشته بهتر شده است و امیدوارم در سال ۹۸ فصل خوبی را پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی، سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: امیدوارم تمامی تیم‌ها فصل خوبی را در لیگ پشت سر بگذارند، کیفیت و سطح مسابقات فوتبال بانوان نسبت به گذشته بهتر شده است. من به ۲ تیم آویسا خوزستان و هیئت فوتبال استان البرز تبریک عرض می‌کنم که توانستند از مسابقات دسته یک به لیگ برتر صعود پیدا کنند.

او تصریح کرد: لیگ امسال را با حضور ۱۲ تیم آغاز خواهیم کرد و به امید خدا تا پایان فصل با همین تعداد تیم پیش می‌رویم. اگر قرار است تیمی انصراف دهد باید از همین ابتدای کار اعلام کند نه اینکه در مسابقات حضور پیدا کند و وسط‌های فصل انصراف دهد، چون این طوری حق سایر تیم‌ها ضایع می‌شود.

فتاحی افزود: لیگ برتر فوتبال بانوان را از ۱۹ مهرماه آغاز خواهیم کرد و باشگاه‌ها موظف هستند تا پایان وقت اداری نهم مهر ماه اسامی ۱۴ نفر از بازیکنانشان را در سامانه نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت کنند وگرنه حذف می‌شوند و برای آن‌ها جایگزین پیدا می‌کنیم.

مسئول سازمان لیگ در ادامه اظهار داشت: از ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر شاید آویسا خوزستان نیاید هر چند که اعلام آمادگی کرده است، آویسا تیم خوبی است و ان شاءالله مشکلاتش در استان خوزستان حل شود.

4344