ثاقبی: می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم

ثاقبی: می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به اینکه تیم برتر میدان بودند گفت اگر فرصت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد قطعاً برنده این دیدار بودیم. 

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز در پایان نود دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم به گرفتن یک امتیاز بسنده کنند.
شاهین ثاقبی هافبک پرتلاش تیم فوتبال ماشین‌سازی درخصوص این دیدار گفت: «انصافاً ما در این بازی بهتر از میزبانمان عمل کردیم و اگر می‌توانستیم فرصت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم به‌جای یک امتیاز با سه امتیاز به تبریز برمی‌گشتیم ما در این بازی دو فرصت تک‌به‌تک به دست آوردیم که هرکدام با بدشانسی تبدیل به گل نشد.»

ثاقبی در ادامه درخصوص اعتراضات بازیکنان نساجی مبنی بر اتلاف وقت توسط حامد لک عنوان کرد: «حامد هر بار که روند بازی را متوقف کرد به‌شدت آسیب‌دیده بود، ضمن اینکه یکی دوبارهم بیشتر نشد. ضمن اینکه این را فراموش نکنید که ما برای سه امتیاز این دیدار پا به میدان گذاشته بودیم، بنابراین دلیلی ندارد که بخواهیم به اتلاف وقت بپردازیم. البته یک امتیاز خارج از خانه هم نمی‌تواند نتیجه بدی به شمار بیاید.»

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان خاطرنشان کرد: «من امیدوارم که در هفته‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم و با پتانسیلی که من از تیم سراغ دارم و درایت آقا رسول این دور از دسترس نخواهد بود.» 

4344