ثاقبی: تساوی برابر پرسپولیس راضی کننده بود/ اسلامی خواه: ما می‌توانستیم برنده بازی با پرسپولیس باشیم

ثاقبی: تساوی برابر پرسپولیس راضی کننده بود/ اسلامی خواه: ما می‌توانستیم برنده بازی با پرسپولیس باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره تساوی برابر پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کردند.

به گزارش فوتبالی، شاهین ثاقبی بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره تساوی بدون گل این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوب بود و اگر باهوش‌تر بودیم این بازی را پیروز می‌شدیم. به هر حال تساوی راضی کننده بود چرا که مقابل پرسپولیس در زمین خودش بازی کردیم.   

ثاقبی درباره داوری این بازی  و اینکه حق ماشین سازی در داوری زیاد ضایع شده است، گفت:  به هر حال  صحنه پنالتی را  درست ندیدم، اما کارشناسان داوری باید در این باره صحبت کنند. در بازی با شهر خودرو پای مرا زدند، اما حرفی برای گفتن نداشتیم و همه گفتند که پنالتی بود. البته صحبت کردن فایده‌ای ندارد.  

او درباره فحاشی هواداران پرسپولیس به لک دروازه بان تیم ماشین سازی گفت:  من چیزی نشنیدم که در این باره توضیح بدهم.  

بازیکن ماشین سازی بیان کرد: تیم ما به دنبال ۳ امتیاز بود و تدابیر خاصی اندیشیده بودیم و بازی تاکنیکی ارائه کردیم و در نهایت توانستیم نتیجه در خور شان تیممان بدست آوریم.  

قائم اسلامی خواه بازیکن تیم ماشین سازی درباره داوری این بازی خاطر نشان کرد:  داوری را باید کارشناسان نظر بدهند و راجع به داوری صحبت نمی‌کنیم.  

او درباره اینکه ماشین سازی می توانست برنده این بازی شود، افزود:  بله متاسفانه در زدن ضربات پایانی بی دقت بودیم وگرنه ما می‌توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.  

4344