دله الی: با مصدومیت گومز، سون واقعا نابود شد

دله الی: با مصدومیت گومز، سون واقعا نابود شد

پایگاه خبری فوتبالی- در دقیقه 77 دیدار دو تیم اورتون و تاتنهام در ورزشگاه گودیسون پارک اتفاق بسیار تلخی رخ داد. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، سون هئونگ مین بازیکن کره ای تاتنهام از پشت سربرروی آندره گومز بازیکن پرتغالی اورتون مرتکب خطا شد که در پی آن ، این بازیکن کره ای با دریافت کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد و پای ستاره پرتغالی اورتون هم به طرز دردناکی شکست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تاتنهام 0-1 از حریفش پیش بود و بعد از آن اورتون گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید؛ اما مصدومیت گومز دراین بازی، بازیکنان دوتیم و به ویژه سون را به شدت تحت تاثیر قرار داد

در پایان این مسابقه دله الی در صحبتهایی دراین رابطه به اظهار نظر پرداخت و گفت:« من واقعا نمی خواستم زیاد تماشا کنم و ببینم که چه به روز گومز آمده است. تنها کاری که می توانم بکنم این است که برایش بهترین آرزوهارا داشته باشم و امیدوار باشم که زودتر بهبود پیدا کند. سون بعد از این اتفاقان داغان شد و کاملا درهم شکسته است. او حسابی اشک می ریخت ولی تقصیر او نبود. او یکی از دوست داشتنی ترین و خوب ترین افرادی است که ما در رختکن تیممان داریم و اصلا دوست نداشت که چنین اتفاقی بیفتد. او در رختکن به شدت گریه می کرد و حتی سرش را هم بالا نمی گرفت.»

گری لینکر یکی از بازیکنان سابق دنیای فوتبال و کارشناس فعلی رقابتهای لیگ برتر انگلیس درباره این اتفاق تلخ در توئیترش نوشت:« کاملا مشخص است که سون حسابی ناراحت است. اگر این مصدومیت رخ نداده بود، داور هم به او کارت قرمز نشان نمی داد. ولی قطعا آنقدر که چنین مصدومیت شدید گومز او را ناراحت کرده، کارت قرمز او را ناراحت نکرده است.»

6363