پوچتینو بعد از مصدومیت گومز : فوتبال اصلا مهم نیست

پوچتینو بعد از مصدومیت گومز : فوتبال اصلا مهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم اورتون و تاتنهام، آندره گومز بازیکن پرتغالی اورتون با مصدومیت شدیدی مواجه شد. تکل خشن سون هئونگ مین برروی گومز باعث شد تا این بازیکن کره ای با کارت قرمز داور از زمین اخراج شده و گومز پرتغالی هم با دردی شدید نقش برزمین شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از این اتفاق، سون در حالی که به شدت متاثر شده بودو گریه می کرد زمین مسابقه را ترک کرد و در پایان این بازی، مائوریتسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام هم از این بابت ابراز ناراحتی کرد و تاکید داشت که در چنین شرایطی نتیجه بازی، در اولویت اصلی نیست.

پوچتینو در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« ما واقعا متاسف و ناراحتیم. این شرایط واقعا بدی بود و گومز با بدشانسی به بدترین نحو ممکن روی زمین فرود آمد. ما فقط می توانیم بهترین ها را برای او آرزو کنیم. قطعا به خاطر این شرایط حسابی به هم ریخته ایم و ناراحتیم. فوتبال مهم نیست، آندره گومز مهم است. ما می توانیم راجع به فوتبال حرف بزنیم ولی حال همه ما بد است و حسابی به خاطر اتفاقی که رخ داد ناراحت وبرآشفته ایم. چون واقعا سخت است. »

پوچتینو در عین آنکه با گومز ابراز همدردی می کرد، از سون ستاره کره ای تیمش نیز درخواست کرد که خودش را برای این اتفاق تلخ سرزنش نکند:« سون در این شرایط واقعا گیج بود و آرام کردن او کار خیلی سختی بود. وقتی صحنه این اتفاق را ببینید متوجه می شوید که سون اصلا به عمد چنین خطایی نکرد و این تکل هرگز نباید منجر به چنین مصدومیتی می شد. آندره با بدشانسی اینگونه به زمین خورد. هم او و هم اورتون واقعا بدشانسی آوردند و اخراج سون واقعا ناعادلانه بود.»

6363