دانیلو: تنها تفاوت ساری و گواردیولا این نکته است

دانیلو: تنها تفاوت ساری و گواردیولا این نکته است

پایگاه خبری فوتبالی – دانیلو می‌گوید که مائوریتسیو ساری بسیار شبیه به پپ گواردیولا است، هرچند که ساری آزادی بیشتری به ابتکارات فردی می‌دهد.

دانیلو در تابستان از منچستر سیتی به یوونتوس پیوست، و ژائو کانسلو هم مسیر عکس را رفت.

دانیلو می‌گوید: «تورین بسیار با منچستر متفاوت است. طرفداران بسیار پرشورتر هستند. آنها شما را در خیابان متوقف می‌کنند. من این را دوست دارم. آنها بسیار باانگیزه هستند.

من دارم کم‌کم شهر را می‌شناسم و حس خوبی دارم. من می‌دانم که غذاهای این شهر فوق‌العاده است. در منچستر، تنها چند گزینه برای غذا داشتیم، اما در ایتالیا، فرهنگ غذاها خارق‌العاده است. ما باید مراقب باشیم که اضافه‌وزن پیدا نکنیم!

در لیگ برتر، بازی‌ها بسیار پرفشارتر هستند. در ایتالیا بازی‌ها بسیار تاکتیکی‌ترند و بستگی به جای‌گیری بازیکنان دارند. این بازی‌ها شما را مجبور می‌کنند که بیشتر فکر کنید. ساری ایده‌های مدرنی دارد. او دوست دارد خط دفاعی را جلو ببرد و از ما می‌خواهد که توپ را نگه داریم. از این نظر، اوضاع برای من فرق زیادی نکرده است و کاملا احساس راحتی دارم. ساری و گواردیولا از بسیاری جهات بسیار شبیه به هم هستند، به‌ویژه از نظر دقت نظرشان در زمینه تاکتیک‌ها و حرکت بازیکنان. آنها رقیبان را با دقت تمام تحلیل می‌کنند. در سیتی بی‌نهایت مکانیکی بازی می‌کردم و تمامی حرکت‌هایم از پیش برنامه‌ریزی شده بود. اما ساری کمی آسان‌گیرتر است و اجازه ابتکار و خلاقیت را به بازیکنان می‌دهد. در هر صورت، مدل این دو نفر یکی است و برای من دو سال زمان برد که با سبک بازی گواردیولا آشنا شوم.»

8444