سالاری: اسکوچیچ خداحافظی نکرد ولی ناراحت است/ مردم آبادان انتظار دارند پول نفت خرج تیم شهرشان شود

سالاری: اسکوچیچ خداحافظی نکرد ولی ناراحت است/ مردم آبادان انتظار دارند پول نفت خرج تیم شهرشان شود

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اسکوچیچ در رختکن خداحافظی نکرد اما او ناراحت است و ما هم به او حق می‌دهیم. 

به گزارش فوتبالی، ناصر سالاری بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: ما در نیمه اول خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ در رختکن خداحافظی کرده است یا اتفاقی در رختکن رخ داده است، گفت: اسکوچیچ در رختکن خداحافظی نکرده ولی واقعیت این است که او از عملکرد بازیکنان ناراحت است. ما هم به او حق می‌دهیم.

سالاری افزود: او اعتقاد دارد که تیم ما می‌تواند خیلی بهتر از این باشد ولی نمی‌دانم شما چرا سوال می‌کنید که در رختکن ما اتفاقی افتاده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد وزارت نفت حمایتی از تیم‌های زیر مجموعه‌اش نمی‌کند و از تیمی مثل نفت تهران هم حمایت نشده است، گفت: من از این موضوع سررشته ندارم و تا امروز هم ما پولی نگرفته‌ایم. نفت تهران با نفت آبادان خیلی فرق دارد. نفت تهران در آسیا به میدان رفت و خوب هم کار کرد ولی آنها تماشاگری نداشتند. مردم آبادان با نفت این شهر زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: آلاینده‌هایی در آبادان هست که مردم آن را استشمام می‌کنند، آنها انتظار دارند وقتی چنین سختی‌هایی می‌کشند، پولی که از بابت نفت درمی‌آید یا خرج شهرشان شود یا اینکه در فوتبال‌ شهرشان هزینه شود.

4344