پیش بازی پیکان - تراکتور/ تقابل پاسی های سابق

پیش بازی پیکان - تراکتور/ تقابل پاسی های سابق

پایگاه خبری فوتبالی- آیا روند شکست های متوالی تراکتور، مقابل پیکان شکسته خواهد شد؟ 

به گزارش فوتبالی، پس از هفت هفته شکست ناپذیری تراکتور در لیگ، شاگردان دنیزلی در 3 بازی اخیر خود مقابل صنعت نفت، استقلال و سپاهان شکست خوردند تا ماه عسل افندی در تبریز به پایان برسد. تراکتور در جام حذفی هم در بازی مقابل نود دسته اولی با مشکل مواجه شد و در نهایت به سختی و در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم ارومیه ای شد. در این دیدار رضا اسدی از ناحیه صورت دچار آسیب شد و احتمالا چند بازی آینده تراکتور را از دست خواهد داد.

اما نکته امیدوار کننده برای تبریزی ها گلزنی مسعود شجاعی در این بازی بود. کاپیتانِ تیم ملی بعد از اخراج مقابل عراق و باخت ایران در آن بازی تحت فشار بود و با گلزنی در این دیدار، مقداری از این فشار از دوش خود برداشت و می‌تواند در ادامه لیگ، باخاطری آسوده تر در میدان حاضر شود. 

روند رو به رشد پیکان:

آبی آسمانی ها پس از دو شکست پیاپی در هفته های ششم و هفتم، در 3 بازی اخیر خود 2 برد و 1 تساوی کسب کردند. 

پیکان در جام حذفی نیز با وجود ارائه بازی قابل قبول، 2-1 نتیجه را به سپاهان واگذار کرد و نتوانست به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی را یابد. تک گل شاگردان فرکی را شهریار مغانلو، آقای گل فعلی لیگ به ثمر رساند و پس از مدت ها، دروازه پیام نیازمند در جریان بازی باز شد. 

نتیجه هفته گذشته: 

بازی هر دو تیم در هفته یازدهم به تعویق افتاد اما در هفته دهم، سپاهان با دو گل سجاد شهباز زاده و کی‌روش استنلی در مقابل تراکتور به برتری رسید. 

پیکان هم با تک گل فراز امامعلی در دربی خودروسازان، در مقابل سایپا به برتری رسید. 

وضعیت در جدول:

سپاهان بعد از مدت ها صدرنشینی، با 22 امتیاز و اختلاف یک امتیازی نسبت به شهر خودرو، در رد دوم قرار دارد و پیکان با 12 امتیاز، دهم است. 

نکته جالب:  

هم فرکی هم دنیزلی سابقه سرمربیگری پاس تهران  را دارند. تیمی که البته مدتهاست وجود خارجی ندارد.

*شنبه 9 آذر 98

پیکان - تراکتور  ساعت 15:00

داور: اشکان خورشیدی

کمک‌ها: علیرضا مرادی و دانیال باشنده

1984