سرمربی مس کرمان: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون نظارت‌ها روی لیگ یک را بیشتر کند

سرمربی مس کرمان: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون نظارت‌ها روی لیگ یک را بیشتر کند

پایگاه خبری فوتبالی- حسینی گفت: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون فوتبال نظارت‌ها روی لیگ یک را بیشتر کند و به تیم‌های حاضر در این لیگ کمک بیشتری شود.  

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسین سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر گل ریحان البرز در چارچوب رقابت های لیگ آزادگان اظهار داشت: در هفته‌های اخیر روز‌های پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و در فاصله ۴ روز یک بار ۳ بازی در خارج از خانه انجام دادیم که باعث شد به بازیکنانمان فشار زیادی وارد شود. می‌دانستیم که بازی با گل ریحان یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در این فصل است و محکوم به برد این بازی بودیم.  

سرمربی مس کرمان در ادامه گفت: خوشبختانه بازی بگونه‌ای پیش رفت که توانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و در ادامه با یک دفاع مستحکم مانع از گلزنی حریف شویم. خداراشکر با وجود غیبت ۴، ۵ بازیکن کلیدی و خستگی دیگر بازیکنان، توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد لطف خدا و حاصل زحمت و غیرت بازیکنانمان بود که باید از بازی متعصبانه و پرتلاش آن‌ها تشکر کنم. این برد را به هواداران مس که در ورزشگاه حضور نداشتند، تبریک می‌گویم.

4344