گزارش داوری: گل بورنموث به لیورپول مردود بود

گزارش داوری: گل بورنموث به لیورپول مردود بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیتر والتون، داور سابق فوتبال انگلیس که این روزها به عنوان کارشناس داوری شبکه بی تی اسپرت مشغول به کار است، به تحلیل دیدار دو تیم بورنموث و لیورپول پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، آقای والتون با اشاره به صحنه جنجالی این بازی که در حقیقت گل تیم بورنموث به لیورپول بود گفت: « واقعا تعجب کردم که تکنولوژی VAR این گل را مردود اعلام نکرد.خطای ویلسون روی گومز خیلی واضح و مشخص بود؛ این خطا در قسمت بالا تنه بازیکنان رخ داده و این بدان معناست که بازیکن مهاجم هیچ کاری به توپ نداشته است. هل دادن او باعث می شود گومز از توپ عبور کند و در ادامه گل بورنموث به ثمر رسید.»

علاوه بر آقای والتون، ریو فردیناند، ستاره پیشین منچستر یونایتد هم که به عنوان کارشناس فنی این شبکه مشغول به کار است، صحبتهای مشابهی را برزبان آورد و در تایید صحبت های والتون گفت: « وقتی خود صحنه را با سرعت بازی می دیدیم، شایدمتوجه نمی شدیم که خطایی صورت گرفته باشد؛  اما با تماشای تکرار صحنه مشخص بودکه خطا رخ داد و باید یک ضربه آزاد به سود لیورپول اعلام می شد. اما با وجود اینکه خطا رخ داد، به نظرم جو گومز باید بهتر در این صحنه کار می کرد. او می توانست واکنش سریع تری نشان بدهد.»