بازیکن اسبق پورتو به سرقت خودرو متهم شد

بازیکن اسبق پورتو به سرقت خودرو متهم شد

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلی امبولا، بازیکن کنگویی اسبق پورتو و استوک سیتی که در این فصل در تیم سوچی در لیگ روسیه توپ می زند، به سرقت خودرو متهم شده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه اکیپ گزارش داده است که امبولا به سرقت یک خودروی آئودی متهم شده است هر چند که این بازیکن کنگویی ادعا می کند که همه چیز یک اتهام است و یک نفر قصد تخریب شخصیت او را داشته و به همین خاطر چنین اتهامی وارد کرده است.

ماجرا به تابستان 2018 برمی گردد. این بازیکن به همراه پسرعموی خود با یک خودروی آئودی در حال حرکت بود که با یک سانحه رانندگی مواجه می شود. او برای تخمین زدن خسارت این تصادف با مکانیکی که دوست پسرعمویش بوده است، تماس می گیرد. این فرد که "مورگان" نام داشته پیشنهاد می دهد تا خسارت بیشتری به خودرو بزنند تا بدین ترتیب بتوانند پول بیشتری از شرکت بیمه دریافت کنند و به نوعی تصادف صوری درست کنند. بعد از آن امبولا خودرویش را در اختیار مورگان قرار می دهد و بعد از آن هر چه تلاش می کند نمی تواند خودرو را پس بگیرد و مورگان نیز ادعا می کند که هرگز خودروی آئودی را از بازیکن کنگویی دریافت نکرده است.

در ماه سپتامبر، امبولا و پسرعمویش تصمیم می گیرند تا یکی از خودروهای موجود در مغازه مکانیکی"مورگان" را به سرقت ببرند که در نهایت پلیس خودروی مورد سرقت قرار گرفته را پیدا می کند و امبولا نیز بازداشت می شود. البته بازیکن تیم سوچی اتهامات را تکذیب می کند و مدعی است که برای خرید خودروی مذکور 30 هزار یورو پرداخته است.