پادربورن 1-6 دورتموند؛ طوفان زرد در 36 دقیقه

پادربورن 1-6 دورتموند؛ طوفان زرد در 36 دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند با پیروزی پرگل و با نتیجه شش بر یک مقابل پادربورن توانست شکست مقابل بایرن مونیخ را فراموش کند.

به گزارش فوتبالی، بازی دورتموند و پادربورن در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید اما زردپوشان در نیمه دوم بیدار شدند. تورگان هازارد در دقیقه 54 راه را باز کرد اما بدون تردید جیدون سانچو انگلیسی ستاره اصلی این میدان بود. نبود و مصدومیت هالند به او فرصت داد تا خودی نشان بدهد و این مهاجم انگلیسی نیز در دقایق 57 ، 74 و 92 گلزنی کرد تا به چهره کلیدی بازی تبدیل شود و به فاوره سرمربی زردپوشان ثابت کند که نیمکت نشین شدنش در هفته های اخیر اشتباه بوده است. اشرف حکیمی در دقیقه 85 و مارسل اشملرزر در دقیقه 89 گلهای بعدی را زدند. در حقیقت سه تا از گلهای دورتموند در دقایق 85 به بعد به ثمر رسید، نکته ای که نشان می دهد دورتموند از نظر بدنی در شرایط خوبی داشت که در دقایق پایانی توانست رقابت کند و بجنگد. 

دورتموند در فاصله پنج بازی به پایان اختلاف هفت امتیازی خود با بایرن مونیخ را حفظ کرد اما قهرمانی در بوندسلیگا برای این تیم فراتر از یک رویا به نظر می رسد. در نقطه مقابل پادربورن قعرنشین با این شکست یک گام دیگر به سقوط به بوندسلیگای بی نزدیک تر شد. حتی اگر پادربورن پنج بازی بعدی خود را هم ببرد، نمی تواند به ماندن در بوندسلیگا امیدوارتر شود.