زوج مخوف لیگ برتر را بهتر بشناسید؛ از صربستان تا اصفهان

زوج مخوف لیگ برتر را بهتر بشناسید؛ از صربستان تا اصفهان

خبرگزاری فوتبالی- ۲ مهاجم صربستانی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم فصل دوم درخشش فوق‌العاده‌ای داشتند و در چند هفته پایانی می‌توانند برای رقبا دردسرساز شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا،تیم فوتبال ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه پرگل پنج بر یک از سد میزبان خود شاهین بوشهر گذشت تا هم ۲ شکست قبلی خود را جبران کند و هم کمی از پایین جدول فاصله بگیرد.

۲ گل از پنج گل ذوب در این دیدار توسط ایوان مارکوویچ زده شد. مهاجم ۲۵ ساله و صربستانی تیم اصفهانی در سه بازی اخیر توانسته چهار گل بزند و در هر دیدار رقبا را تسلیم کند. ۲ گل قبلی مارکوویچ مقابل شهرخودرو و پیکان نتوانست ذوب را از شکست نجات دهد اما این بار او یکی از دلایل اصلی پیروزی پرگل مقابل شاهین بود.

پیش از مارکوویچ یک بازیکن صربستانی دیگر در ترکیب ذوب درخشیده بود. دارکو بیدوف مهاجم ۳۰ ساله‌ای که با حضور رادولوویچ در راس کار به خط حمله تزریق شد و توانست در سه دیدار پیاپی ماقبل تعطیلی مسابقات به خاطر کرونا گلزنی کند. بیدوف برابر صنعت نفت، استقلال و سپاهان موفق به گلزنی شد تا نشان دهد می‌تواند مهره قابل اتکایی باشد اما شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات باعث شد تا او برخلاف مارکوویچ ایران را ترک کند و برای بازگشت به مشکل بخورد. با این حال بعد از مدت‌ها تلاش این بازیکن سرانجام امروز(شنبه) به ایران برگشت تا در ادامه راه ذوب را کمک کند.

مسیر فوتبالی بیدوف و مارکوویچ کاملا نسبت به یکدیگر بی‌ربط بوده و در تیم مشابهی بازی نکرده‌اند. بیدوف سابقه بازی در کشورهای صربستان، مونته‌نگرو، بلژیک و قزقستان را داشته است. این بازیکن تقریبا ۱۷ بار تیم عوض کرده و در هیچ باشگاهی بیشتر از ۲ سال دوام نیاورده است. خنت بلژیک معروف‌ترین تیم این بازیکن ۱۹۱ سانتی‌متری بوده که در آن تیم نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد و تنها سه بار به میدان رفت.

ایوان مارکوویچ هم ۶ سال جوان‌تراست و هم ۶ سانت کوتاه‌تر. این بازیکن بلگرادی در کشورهای صربستان، بلغارستان، یونان، کره جنوبی، سوئد و مقدونیه بازی کرده است. او در سال ۲۰۱۸ عضوی از اسکیلستونای سوئد بوده و در فوتبال اسیا نیز برای جیونگنام توپ زده است. حالا باید دید ذوب در ۶ هفته باقی‌مانده با این زوج مخوف صربستانی چه نتایجی را کسب می‌کند. آنها در ۶ هفته اخیر دروازه تمام رقبا را باز کرده‌اند.

1984