پرسپولیس با استقلال برابر شد؛ باقری مانع ثبت رکورد

پرسپولیس با استقلال برابر شد؛ باقری مانع ثبت رکورد

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس امیدوار بود با بسته نگه داشتن دروازه اش در بازی ها پایانی لیگ نوزدهم یک رکورد جدید را به نام خود ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس تا پیش از دیدار با نساجی در 26 هفته گذشته لیگ برتر12 گل دریافت کرده بود و می توانست با بسته نگه داشتن دروازه اش در 4 بازی آخر مقابل نساجی، ذوب آهن، گل کهر سیرجان و سایپا رکورد استقلال را از این حیث بشکند.

استقلال هر دو رکورد بیشترین گل زده و کمترین گل خورده در یک فصل را در اختیار دارد. آبی پوشان در هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر که به مقام قهرمانی رسیدند ۷۰ بار گلزنی کردند تا صاحب بیشترین تعداد گل زده در یک فصل باشند.

آبی های تهرانی در لیگ هجدهم تنها ۱۳ بار گل خوردند تا با این آمار صاحب بهترین خط دفاعی همه ادوار برگزار شده این مسابقات هم باشند.

حالا پرسپولیس با گلی که مقابل نساجی دریافت کرد در صورت بسته نگه داشتن دروازه اش در ادامه این مسابقه و سه بازی باقی مانده با 13 گل خورده همراه با استقلال رکورد دار کمترین گل خورده در طول یک فصل خواهد شد. 

گل زود هنگام روح الله باقری مانع ثبت رکوردی جدید توسط پرسپولیس شد تا آنها در بهترین حالت ممکن با استقلال به طور مشترک صاحب رکورد شوند. 

9697