بارسلونا به فکر یک جا به جایی جدید با تیم یوونتوس

بارسلونا به فکر یک جا به جایی جدید با تیم یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی – جا به جایی آرتور و پیانیچ بین دو تیم بارسلونا و یوونتوس باعث شده تا رضایت مدیران بارسلونا جوری باشد که به فکر دومین جا به جایی با بیانکونری بیفتند.

به گزارش فوتبالی، رسانه ال موندو اعلام کرده بارسلونا در نظر دارد ایوان راکیتیچ و بنتانکور را با هم جا به جا کند و حاضر است ۳۰ میلیون یورو هم اضافه‌تر پرداخت کند که با توجه به شرایط سنی دو بازیکن انتقال چندان بدی برای بارسلونا به حساب نمی‌آید. بارسلونا اعتقاد دارد حضور بنتانکور ۲۳ ساله در کنار دی‌یونگ جوان، می‌تواند تا سال‌ها خط هافبک این تیم را بیمه کند.

بنتانکور اروگوئه‌ای که در سال ۲۰۱۷ از تیم بوکا جونیورز به یووه پیوسته ممکن است با توجه به حضور آرتور در جمع  بیانکونری فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکند و به همین دلیل این انتقال برای او فرصت خوبی خواهد بود. از سوی دیگر راکیتیچ هم در ۲ فصل اخیر به نوعی از جمع بازیکنان اصلی بارسلونا کنار گذاشته شده و فرصت کمی برای بازی پیدا کرده هرچند که در همان مدت کم هم بد کار نکرده و تیم‌های زیادی خواهان او هستند.

حال باید دید مدیران دو باشگاه چه تصمیمی در این زمینه خواهند گرفت و باز هم یک جا به جایی بین بارسلونا و یوونتوس شکل می‌گیرد یا خیر.

1101