بوعذار: روزهای سخت ما پایان شیرینی داشت/ امیدوارم نکونام و آذری بمانند

بوعذار: روزهای سخت ما پایان شیرینی داشت/ امیدوارم نکونام و آذری بمانند

خبرگزاری فوتبالی- عباس بوعذار هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روزهای سختی را در لیگ نوزدهم پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که لیگ برای ما پایان شیرینی داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عباس بوعذار درباره نمایش موفقیت‌آمیز فولاد و اینکه آنها با پیروزی برابر تراکتور به سهمیه آسیا دست پیدا کردند، گفت: قبل از بازی با تراکتور می‌دانستیم که تمام زحماتی که در طول فصل کشیدیم به این بازی آخر بستگی دارد و خیلی انگیزه داشتیم که به برد برسیم و در نهایت سهمیه را به دست بیاوریم. خوشبختانه برابر تیم پرمهره تراکتور هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و در نهایت به پیروزی رسیدم. این برد خیلی خیلی دلچسب بود. 
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در ابتدای فصل فکر می‌کردی فولاد سهمیه آسیا بگیرد؟»، تصریح کرد: اوایل فصل خیلی‌ها تصور نمی‌کردند سهمیه بگیریم، خصوصاً اینکه از لحاظ هزینه با خیلی از تیم‌ها فاصله داشتیم. با این حال نشان دادیم که در فوتبال اگر تلاش کنی به نتیجه می‌رسی. آقای آذری در این مدت خیلی به ما روحیه داد و نقش آقای نکونام هم که غیر قابل انکار است. من امیدوارم آنها در فولاد بمانند تا این تیم فصل آینده قدرت بیشتری داشته باشد.

بوعذار در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در تعطیلات کرونا هم شرایط سختی را تجربه کردیم. در یک مقطع 16 نفر از اعضای تیم ما درگیر بیماری کرونا بودند و در ادامه هم شرایطی ایجاد شد که دو ماه در اردو بودیم. با این همه سختی، لیگ برتر پایان خوشی برای ما داشت و خوشحالم که با این عملکرد هواداران فولاد را خوشحال کردیم.

6641