رسانه ایتالیایی؛ آلگری سرمربی اینتر شود، مانژوکیچ را می‌خواهد!

رسانه ایتالیایی؛ آلگری سرمربی اینتر شود، مانژوکیچ را می‌خواهد!

خبرگزاری فوتبالی – چند روز پیش شایعاتی در خصوص احتمال خروج کونته از اینتر و نشستن آلگری روی نیمکت نرآتزوری شنید می‌شد حالا دامنه شایعات گسترده‌تر شده و برخی رسانه‌ها اعلام کردند اگر آلگری به نیمت اینتر برسد می‌خواهد مانژوکیچ را به شهر میلان ببرد.

به گزارش فوتبالی، امروز روزی است که طبق اخبار یک ملاقات بین آنتونیو کونته و استیون ژانگ برگزار می‌شود تا عملکرد اینتر در فصل گذشته بررسی شود. در گزارشات آمده بود که ممکن است برنامه جدیدی برای آینده اینتر وضع شود و حتی احتمال تغییر سرمربی هم وجود دارد. به همین دلیل هم نام آلگری به عنوان گزینه اصلی نیمکت، در صورت جدایی کونته شنیده می‌شود. این مسئله می‌تواند تکرار تاریخ باشد زیرا در سال ۲۰۱۴ کونته پیش از تمرینات پیش فصل از یوونتوس جدا شد تا بپه ماروتا (که حالا در اینتر فعالیت می‌کند) آلگری را به عنوان سرمربی جدید یووه انتخاب کند.

در همین زمینه ریپابلیکا گزارش داده آلگری در ذهن خود در حال تدوین برنامه نقل و انتقالاتی است و مانژوکیچ ۳۴ ساله که پیشتر هم سابقه حضور در یووه را دارد و حالا هم با هیچ تیمی قرارداد ندارد گزینه اصلی اوست.

در هر صورت باید دید نتیجه جلسه امروز ژانگ و کونته چه خواهد شد. آیا کونته از اینتر جدا می‌شود یا اینتری‌ها به برنامه خود پایبند هستند.

1101