اولین حریف بارسلونا در پیش فصل مشخص شد

اولین حریف بارسلونا در پیش فصل مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - اولین حریف پیش فصل بارسلونا در دوران رونالد کومان مشخص شد و کاتالان ها به مصاف ناستیک تاراخونا خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد که بازی بارسلونا و ناستیک در روز 22 شهریور ساعت 21:30 در ورزشگاه یوهان کرویف برگزار خواهد شد. این بازی به طور زنده از شبکه بارسلونا پخش خواهد شد.

رونالد کومان اولین تجربه خود روی نیمکت بارسلونا را در بازی مقابل ناستیک خواهد داشت که البته این اولین بار خواهد بود که تیم بزرگسالان بارسلونا در ورزشگاه یوهان کرویف بازی می کند. بازیهای خانگی بارسلونای بی، تیم جوانان و تیم زنان بارسا در این ورزشگاه برگزار می شود.

یکی از دغدغه های هواداران بارسلونا این است که آیا لیونل مسی ، ستاره آرژانتینی در این بازی در بارسا حضور خواهد داشت یا نه هر چند که در حال حاضر امیدها در این باره زیاد نیست. البته لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای نیز در لیست خروج قرار دارد و شاید تا آن زمان جدا شود تا چهره ای کاملا متفاوت را ببینیم. حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان باعث شد تا اولین بازی فصل بارسلونا به ششم مهر در هفته سوم لالیگا موکول شود و دو بازی اول بارسا در لیگ اسپانیا به تعویق خواهد افتاد.

4125