هافبک بایرن مونیخ پس از سال‌ها به لالیگا باز می‌گردد؟

هافبک بایرن مونیخ پس از سال‌ها به لالیگا باز می‌گردد؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که خاوی مارتینز پس از سال‌ها از بایرن مونیخ جدا شده و به باشگاه سابقش اتلتیک بیلبائو بازخواهد گشت. روزنامه‌ی مارکا خبر از توافق کلامی میان مارتینز و اتلتیک بیلبائو داده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که این هافبک - مدافع اهل ناوارا در این تابستان از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. این بازیکن از سال 2012 در بایرن مونیخ حضور دارد و دوران پر افتخاری را در این باشگاه گذرانده است و اکنون در آستانه 32 سالگی امکان دارد که مجددا به لالیگا بازگشته و برای باشگاه اتلتیک بیلبائو به میدان برود.

خاوی مارتینز که در آکادمی اوساسونا رشد کرد، از این تیم با شش میلیون یورو به بیلبائو ملحق شد. او پس از شش فصل درخشش در تیم باسکی با 40 میلیون یورو در سن 23 سالگی به بایرن مونیخ ملحق شد که در آن زمان مبلغ قابل توجهی بود. مونیخی ها می خواستند ترکیب تیمشان را جوان کنند و خاوی مارتینز را به عنوان قهرمان جام جهانی به خدمت گرفتند. قطعا بازگشت خاوی مارتینز هواداران تیم سابقش بیلبائو را به وجد خواهد آورد چرا که دوباره می تواند در لالیگا بازی کند و البته به عنوان بازیکنی باتجربه باعث خواهد شد تا اتلتیک بیلبائو به تیمی جذاب تر در فوتبال اسپانیا تبدیل شود.

گفتنی است که در این تابستان، بنیات و میکل سن خوزه اتلتیک بیلبائو را ترک می‌کنند و همین مسئله دست تیم باسکی را برای خرید باز می‌کند. به گفته‌ی مارکا، خاوی مارتینز با اتلتیک بیلبائو به توافقات شخصی رسیده است و اکنون توافق میان دو باشگاه مانده است.

1470