رای کمیته استیناف به سود باشگاه فولاد/ پیروزی سرخ های خوزستان در دو پرونده حقوقی

رای کمیته استیناف به سود باشگاه فولاد/ پیروزی سرخ های خوزستان در دو پرونده حقوقی

خبرگزاری فوتبالی- با دفاعیات امور حقیقی باشگاه فولاد، احمدرضا جلالی کاپیتان تیم ملی جوانان دو فصل دیگر در فولاد ماندنی شد و بازیکن این باشگاه به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، عارف عارف نیا مدیرحقوقی باشگاه فولادخوزستان در خصوص پرونده احمدرضا جلالی بازیکن فولاد و کاپیتان تیم ملی جوانان گفت: با دفاعیات متعدد امور حقوقی طی لایحه ای و ارسال اسناد مثبته برای دفاع از حق و حقوق باشگاه در پرونده احمدرضا جلالی کاپیتان تیم ملی جوانان در راستای حفظ بازیکنان جوان و رشد آن‌ها، موفق شدیم تا در کمیته استیناف پیروز شویم و رای کمیته تعیین وضعیت را اصطلاحا بشکنیم.

وی افزود: طبق این رای احمدرضا جلالی مجددا بازیکن فولاد حساب می‌شود و دو فصل دیگر با ما قرارداد دارد. باشگاه فولاد نیز می‌تواند از خدمات این بازیکن استفاده بکند.

مدیرحقوقی باشگاه فولادخوزستان در ادامه گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص پرونده دانیال مومنی نیز افزود: در این پرونده هم موفق شدیم تا رای قطعی کمیته استیناف در خصوص حق رشد دانیال مومنی را به مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال را بگیریم و اینگونه درآمدزایی از طریق حق رشد را ادامه دهیم.

6641