هشتگ استراماچونی را برگردانید ترند توییتر شد

هشتگ استراماچونی را برگردانید ترند توییتر شد

خبرگزاری فوتبالی-  هواداران استقلال در توییتر برای بازگشت سرمربی محبوب ایتالیایی خود سنگ تمام گذاشتند و هشتگ استراماچونی را برگردانید را به داغ ترین هشتگ در ایران تبدیل کردند.

به گزارش فوتبالی، حدودا ده روزی می شود که خبر تلاش مدیران استقلال برای بازگرداندن آندره‌آ استراماچونی منتشر شده که هواداران استقلال را به وجد آورده چرا که نتایج و بازی های خوب استقلال با سرمربی ایتالیایی آبی‌ها جذابیت رقابت های لیگ برتر و دیدارهای استقلال را دوچندان کرده بود اما تاخیر در پرداخت حقوق و بدقولی های مدیران سابق استقلال باعث شد تا این سرمربی ایتالیایی که خیلی زود به چهره ای محبوب در میان هواداران استقلال تبدیل شده بود، عطای کار در استقلال را به لقایش ببخشد و با فسخ یکطرفه قرارداد به کشورش بازگردد. 

اکنون و پس از اتمام فصل فوتبالی لیگ ایران، مدیران استقلال درصدد بازگرداندن این سرمربی محبوب به تیم هستند اما این بار علاوه بر بحث فنی، با آمدن استراماچونی، آنطور که مدیران استقلال ادعا دارند از یک ضرر مالی هنگفت که همان پرداخت غرامت سنگین است فرار خواهد کرد. در این میان قانون ممنوعیت ورود مربیان و بازیکنان خارجی به ایران برای جلوگیری از ضرر مالی باشگاه ها تبدیل به سنگی بزرگ مقابل پای مدیران استقلال شده است که مدیران استقلال  بارها گفته ان در این یک مورد خاص اگر بنا به جلوگیری از ضرر مالی باشگاه ها باشد باید سرمربی خارجی به ایران بازگردد تا استقلال غرامت سنگین ندهد و از استراماچونی کار بکشد. اما مدیران فدراسیون و سازمان لیگ هر روز با مصاحبه های مختلف بر این موضوع تاکید می کنند که آندره‌آ استراماچونی نمی تواند برگردد.

هواداران استقلال پس از تجمع دو روز پیش مقابل باشگاه استقلال، این بار در توییتر با هشتگ "استراماچونی را برگردانید" به صورت فوتبالی و مجازی کمپین راه انداختند که صدایشان را به گوش مراجع بالاتر و حتی فیفا برسانند‌. طبق آخرین آمار، هم اکنون این هشتگ، داغ ترین هشتگ موجود در بخش فارسی توییتر است که در نوع خود رکورد محسوب می شود. استقلالی ها قصد دارند برای هشتگشان رکورد جهانی بزنند.

سرمربی ایتالیایی آبی ها پیش از این نیز به نوعی رکورددار کامنت در اینستاگرام بود و تعداد نظرهای زیر پست او در صفحه شخصی اش از مرز ۵ میلیون و پانصد هزار کامنت عبور کرده که هر لحظه به تعداد آن اضافه می شود.

4344