معبودی: به توافق رسیدیم ولی هنوز قراردادی با آلومینیوم امضا نکرده‌ام‌

معبودی: به توافق رسیدیم ولی هنوز قراردادی با آلومینیوم امضا نکرده‌ام‌

خبرگزاری فوتبالی- عزیز معبودی مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در فصل گذشته گفت: با آلومینیوم اراک به توافق رسیدم، ولی هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده‌ام.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عزیز معبودی در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: قرارداد من با ماشین‌سازی به پایان رسیده و از این تیم جدا خواهم شد. به‌هرحال تغییراتی در مدیریت و کادر فنی رخ داده است و احساس می‌کنم خیلی چیزها نسبت به سال گذشته تغییر خواهد کرد. من هم تصمیم نهایی را گرفته‌ام و از این تیم جدا خواهم شد تا در تیم دیگری فوتبالم را ادامه دهم.

وی ادامه داد: ماشین‌سازی خانه من است، چند سال در این تیم بازی کردم و خاطرات خوبی دارم. حتی آقای آذرنیا و بیاتلو هم با من صحبت کردند، ولی در نهایت تصمیم به جدایی گرفته‌ام. به‌هرحال ماشین‌سازی هم قصد خانه تکانی دارد و برای این تیم نیز آرزوی موفقیت دارم.

معبودی درباره توافقش با باشگاه آلومینیوم اراک هم خاطرنشان کرد: من با آقای خطیبی صحبت کردم و با ایشان به توافق رسیدم. در واقع با آلومینیوم به توافق رسیده‌ام، ولی چون مدیرعامل باشگاه در آن جلسه حضور نداشت قراردادی امضا نشد و ظرف دو سه روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

7474