اوبامیانگ قراردادش را به مدت سه فصل با آرسنال تمدید کرد

اوبامیانگ قراردادش را به مدت سه فصل با آرسنال تمدید کرد

خبرگزاری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابونی آرسنال، که وارد سال آخر قراردادش با توپچی های لندن شده بود، قراردادش را به مدت سه فصل دیگر، یعنی تا تابستان 2023 تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد تا خیال میکل آرتتا و هواداران آرسنال راحت شود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد قبلی اوبامیانگ تا تابستان 2021 اعتبار داشت و او اکنون این قرارداد را تا تابستان 2023 تمدید کرده است. اوبامیانگ در آرسنال عملکرد درخشانی داشته است، او در قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس و کامیونیتی شیلد نقشی کلیدی داشت و گل های مهمی به ثمر رساند.

او پس از تمدید قرارداد گفت:" بسیار خوشحالم، سرانجام این کار تمام شد. من واقعاً خوشحالم که اینجا ماندم، منظورم این است که اینجا خانه من است. اینجا خیلی احساس خوبی دارم ، روز خوبی است و امیدوارم شما هم از روز خود لذت ببرید. من قراردادم را تمدید کردم زیرا می خواهم به اسطوره‌ی آرسنال تبدیل شوم و شاید یک میراث بزرگ بر جا بگذارم. وقت آن است که برای تبدیل شدن به یک افسانه، سخت کار کنم. من بهترین تلاش خود را مثل همیشه انجام خواهم داد. نمی‌توانم صبر کنم تا شما را دوباره در این ورزشگاه زیبا ببینم. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد. واقعاً خوشحالم که اینجا می مانم، افتخار می کنم که عضوی از این خانواده هستم."

1470