بیانی: الکس نوری هندوانه در بسته است/ استقلال نباید مثل نیمه اول بازی کند

بیانی: الکس نوری هندوانه در بسته است/ استقلال نباید مثل نیمه اول بازی کند

خبرگزاری فوتبالی- شاهرخ بیانی اعتقاد دارد استقلال در نیمه اول بازی با الشرطه ضعیف عمل کرد.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد این تیم در بازی مقابل الشرطه اظهار داشت: استقلال نیمه اول خیلی بد بود. این تیم بی برنامه و بی نظم بازی کرد و به اعتقاد من آنالیز خوبی از الشرطه نداشت. اما به هر حال در نیمه دوم شرایط تیم بهتر شد هر چند که باید از همان نیمه اول خوب بازی می کرد‌.

بیانی در ادامه افزود: علی کریمی باید خیلی زودتر از این ها در اردوی استقلال حاضر می شد. او به عنوان بازیکن استقلال موظف بود از اول در اردوی تیم حاضر شود و دیر اضافه شدن او به اردو یک بی نظمی بود. نامجو مطلق هم حق داشت که به دلیل دیر اضافه شدن کریمی از او به صورت ثابت استفاده نکند. به اعتقاد من اگر کریمی زودتر به اردو اضافه شده بود و در ترکیب ثابت حضور داشت استقلال بازی را برده بود.

وی در خصوص شانس صعود استقلال گفت: استقلال بازی سختی با الاهلی دارد چرا که حریف تیم قدرتمندی است. اگر استقلال مثل نیمه اول بازی با تراکتور و الشرطه باشد قطعا بازی را واگذار می کند. آن ها باید از همان دقیقه اول بازی آماده باشند نه این که در نیمه دوم به یکباره بهتر بازی کنند. 

بیانی در ارتباط با انتخاب سرمربی جدید در استقلال گفت: مجیدی نباید استعفا می داد. استعفای او کار استقلال را سخت کرد. مگر الان استراماچونی به استقلال آمده که او استعفا داد؟ اگر مجیدی می ماند و زود استعفا نمی داد شرایط استقلال سخت تر نمی شد.

البته من شنیدم الان استقلال با الکس نوری در حال مذاکره است. او مثل یک هندوانه در بسته می ماند که نمی توان در موردش پیش بینی خاصی کرد. با این حال امیدوارم بالاخره اتفاق های خوبی برای استقلال رقم بخورد تا این تیم به آرامش برسد.

4040