نگاهی به آمار السد رقیب پرسپولیس در 6 بازی مرحله گروهی

نگاهی به آمار السد رقیب پرسپولیس در 6 بازی مرحله گروهی

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس به عنوان تیم صدر نشین موفق شد از گروه C مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند تا در مرحله یک هشتم نهایی برابر السد تیم دوم گروه D دیدار کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس دیشب موفق شد در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی تهاجمی موفق شد شارجه امارات را با نتیجه 4-0 در هم بکوبد و یکشنبه از ساعت17:10 به مصاف السدی می رود که در آخرین بازی مرحله گروهی با نتیجه 2-1 برابر سپاهان، یکی از نماینده های ایران شکست خورد.

السد که هدایت آن را ژاوی بازیکن نامدار فوتبال جهان در اختیار دارد بازیکنان تهاجمی خوبی در اختیار دارد که بغداد بونجاح، اکرم عفیف، تاباتا و سانتی کازورلا تعدادی از آنها هستند .

نماینده کشور قطر با در اختیار داشتن عناصر تهاجمی مناسب در فاز حمله موفق شد با 14 گل زده بهترین عملکرد را در بین تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی داشته باشد.

السد با 14 گل زده و 8 گل خورده در برابر پرسپولیسی به میدان می رود که آمار 8 گل زده و 5گل خورده را در مرحله گروهی به نام خود ثبت کرده است.

السد در 6 بازی مرحله گروهی 2 برد، 3 مساوی و یک باخت و با کسب 9 امتیاز توانست راهی مرحله یک هشتم شود؛ پرسپولیس هم با 3برد، یک مساوی و 2 باخت و کسب 10 امتیاز جواز حضور در این مرحله را گرفت.

 باید دید در تقابل روز یکشنبه این دو تیم، مدافعان پرسپولیس می توانند مهاجمان سرعتی و فرصت طلب السد را کنترل کنند تا مهاجمان قرمز پوشان ایران خط دفاع و دروازه بان السد را تسلیم کنند یا خیر.

9697